Petre Sandru, numit director operational la Coca-Cola Romania si Moldova | Progresiv

Petre Sandru va ocupa, incepand cu 1 septembrie, functia de Market Operations Director pentru Romania si Moldova, o pozitie creata in noua structura a Regiunii Europa de Sud-Est din cadrul Coca-Cola. Petre Sandru, numit director operational la Coca-Cola Romania si Moldova

Noua pozitie a lui Petre Sandru survine in urma reorganizarii, incepand cu 1 august, a diviziei Central Southern Europe a Coca-Cola Hellenic, prin trecerea de la cinci regiuni la patru. In noua sa functie, Petre Sandru va fi responsabil de intreaga activitate a companiei Coca-Cola din Romania si Moldova si ii va raporta lui Vikas Chawla – Franchise Operations Director pentru Regiunea Europa de Sud-Est, numit in aceasta functie incepand cu 1 octombrie.
In aria de responsabilitate a lui Petre Sandru vor fi gestionarea in parteneriat cu imbuteliatorii a operatiunilor comerciale si dezvoltarea strategiilor de optimizare a vanzarilor si profitabilitatii, coordonarea procesului de planificare pe termen mediu si lung din fiecare tara, precum si definirea si implementarea strategiilor de marketing si comunicare pentru cele doua tari.

”Exista doua aspecte foarte importante in contextul economic actual din Europa Centrala si de Est, si implicit, si in Romania de care voi tine cont in noua pozitie. Primul este relevanta produselor si a strategiei aplicate pentru consumatori, intr-un efort de a ajunge cat mai aproape de necesitatile si valorile acestora”, a declarat, intr-un comunicat, Petre Sandru.

Cu o experienta de 8 ani in cadrul Coca-Cola, el a fost responsabil pana in prezent de activitatile comerciale din patru tari din regiune: Romania, Moldova, Bulgaria si Albania. Inainte de a se alatura Coca-Cola, Petre a lucrat timp de 8 ani pentru JT International/RJ Reynolds, unde a ocupat diferite pozitii ce includ vanzari, trade marketing, marketing, logistica si achizitii.

Coca Cola HBC Romania este cel mai mare imbuteliator de bauturi racoritoare din Romania.

Parc de Retail dezvoltat de K2 Retail Properties, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
K2 Retail Properties accelerează investițiile în orașele mici și mijlocii
Cu un portofoliu de 24 de parcuri de retail, dintre care 14 în curs în dezvoltare, pentru care a fost alocat un buget de investiții de peste 36 de...
Lansarea berii 1923 Un Mit in Auchan Crangasi 5
Noua bere a FC Rapid, disponibilă în premieră în rețeaua Auchan
După lansarea fan shop-ului FC Rapid, a berii Giuleșteana și a vinului oficial al FC Rapid, Povestea Alb-Vișinie, Auchan România continuă...
angajati loc de munca
Deloitte: Asistăm la o estompare accelerată a granițelor tradiționale dintre funcții, industrii și forme de muncă 
Angajatorii din România (66%) consideră că ajustarea structurii organizației pentru a echilibra agilitatea și flexibilitatea necesare...
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché
Retailerul belgian Colruyt Group intenționează să vândă 81 de magazine din Franța către Groupement Les Mousquetaires, proprietarul...
consum bere la meciuri de fotbal studiu Reveal Marketing Research
Studiu: Berea, strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor
Berea este strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor - aceasta este concluzia unei cercetări de piață realizate de Reveal Marketing...
Lidl : 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl: 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România
Lidl România anunță că, începând cu 19 iunie, clienții vor găsi în Piața Lidl doar roșii provenite exclusiv de la producători...