Pernod Ricard: Investitiile in promovare au accelerat cresterea vanzarilor | Progresiv
Al doilea producator de bauturi spirtoase din lume, Pernod Ricard, spune ca veniturile sale au avut cea mai mare crestere din ultimii patru ani, ca urmare a “investitiilor semnificative” in publicitate si promovarea portofoliului de branduri, cum ar fi Chivas Regal, Glenlivet, Jameson sau Absolut Vodka
Vanzarile Pernod Ricard au crescut cu 8% in anul fiscal incheiat la 30 iunie, la 8,2 miliarde de euro, cea mai mare crestere de la debutul crizei financiare din 2008.
Cheltuielile de marketing s-au concentrat in special pe pietele in curs de dezvoltare, unde investitiile au crescut cu 11%. In Europa de Vest, cheltuielile de marketing au scazut cu 2%.
Strategia de “premiumizare” concentrata pe produsele pe care se pot cere preturi mai mari, a fost considerata un succes. De altfel, brandurile premium reprezinta in prezent 73% din vanzarile totale Pernod Ricard, cu 2% mai mult decat anul anterior.





