Pernod Ricard: Investitiile in promovare au accelerat cresterea vanzarilor | Progresiv

Al doilea producator de bauturi spirtoase din lume, Pernod Ricard, spune ca veniturile sale au avut cea mai mare crestere din ultimii patru ani, ca urmare a “investitiilor semnificative” in publicitate si promovarea portofoliului de branduri, cum ar fi Chivas Regal, Glenlivet, Jameson sau Absolut Vodka Pernod Ricard: Investitiile in promovare au accelerat cresterea vanzarilor

Vanzarile Pernod Ricard au crescut cu 8% in anul fiscal incheiat la 30 iunie, la 8,2 miliarde de euro, cea mai mare crestere de la debutul crizei financiare din 2008.

Cheltuielile de marketing s-au concentrat in special pe pietele in curs de dezvoltare, unde investitiile au crescut cu 11%. In Europa de Vest, cheltuielile de marketing au scazut cu 2%.

Strategia de “premiumizare” concentrata pe produsele pe care se pot cere preturi mai mari, a fost considerata un succes. De altfel, brandurile premium reprezinta in prezent 73% din vanzarile totale Pernod Ricard, cu 2% mai mult decat anul anterior.

Mihaita Stoian Director Executiv Adjunct Magazine DIANA, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Retailerul Magazine DIANA își consolidează echipa de top management
Magazine DIANA, unul dintre cei mai importanți jucători independenți din piața locală de retail, l-a numit pe Mihăiță Stoian în funcția de...
Nicoleta Scarlat_Director de Vanzari Eisberg Romania, detalii despre evolutia companiei in 2024 pe www.revistaprogresiv.ro
Eisberg România a depășit pragul de afaceri de 100 milioane lei în 2024
Eisberg România, lider în producția de salate preambalate, a încheiat anul 2024 cu o creștere de 18% atât în volumul de produse vândute, cât...
optimism oameni de afaceri studiu EY global
Directorii generali, optimiști în privința perspectivelor de creștere în 2025
Directorii generali din lume se declară optimiști în privința creșterii în 2025, în pofida complexelor provocări geopolitice și...
România, al doilea cel mai mare beneficiar de noi proiecte de retail din Europa Centrală și de Est
Retailul modern din România, în plină expansiune
Piața de retail modern din România continuă să se extindă, contrar tendințelor de încetinire economică, susținută de un consum în...
Nedelcu Tudor Penny expansiune retea magazine discounter. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tudor Nedelcu, Team Leader Expansiune la PENNY România, despre planurile de extindere ale rețelei
Cu peste 400 de magazine deschise la nivel național, PENNY continuă să fie unul dintre cei mai activi retaileri din România. Tudor Nedelcu, Team...
schimbari in echipa de achizitii a Kaufland international
Schimbări în echipa internațională de achiziții a retailerului Kaufland
Retailerul german Kaufland, parte a grupului Schwarz, va separa începând cu data de 1 martie diviziile de vânzări și achiziții la nivelul...