Penny Market si XXL Mega Discount lanseaza promotia Pyrex | Progresiv

In perioada 14 martie – 19 iunie 2013, cumparaturile in magazinele Penny Market si XXL Mega Discount se transforma in puncte bonus. In functie de numarul de puncte acumulate, clientii pot beneficia de discounturi de pana la 100% la achizitionarea caserolelor Pyrex, produse de Arc International Group (Franta), lider pe piata sticlei si a ceramicii de specialitate. Penny Market si XXL Mega Discount lanseaza promotia Pyrex

 
Promotia Pyrex recompenseaza clientii fideli: saptamanal, acestia pot cauta la raft produsele care aduc puncte bonus, menite sa valorifice experienta de cumparaturi in cele doua retele de magazine detinute de compania Rewe Romania.

Campania se desfasoara in toate magazinele Penny Market si XXL Mega Discount si este promovata la nivel national prin reclame TV si radio, presa, materiale de comunicare in magazine, pliantul saptamanal si pagina web: www.penny.ro.

Mecanismul promotiei

Incepand cu 14 martie 2013, cumparaturile aduc puncte bonus pentru fiecare produs participant la promotie, semnalizat la raft si in pliantul saptamanal, sau la fiecare 25 de lei cheltuiti, echivalenti cu 1 punct bonus. Punctele acumulate vor fi lipite in spatiile desemnate pe un talon colector, in schimbul caruia clientii pot achizitiona produsele din gama Pyrex cu un discount de pana la 66% sau chiar gratuit. Punctele pot fi colectate pana pe 19 iunie 2013, insa participantii la promotie au la dispozitie inca 2 saptamani, pana pe 3 iulie 2013, pentru a aduce taloanele completate in magazine si pentru a beneficia de oferta.

Reteaua de magazine XXL Mega Discount este prezenta pe piata din Romania din anul 2001, cand a fost deschis primul magazin in Bucuresti. In prezent, compania Rewe Romania opereaza 7 magazine XXL Mega Discount si 136 magazine Penny Market in numeroase orase din tara.

Simona Firtat Corporate Affairs and Engagement Director LOreal Romania, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Simona Fîrtat revine în echipa de management L’Oréal România
După doi ani și jumătate petrecuți la sediul central L’Oréal în Franța, unde a ocupat funcția de Communications & Engagement Senior...
promotiile si impactul in cosul de cumparaturi, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Studiu EY: Criza costului vieții anticipează o vânătoare de promoții de sărbători
Consumatorii continuă să dea dovadă de entuziasm pentru promoțiile de sezon în contextul adâncirii crizei globale a costului vieții, care îi...
UNO Primul terminal fiscal POS realizat integral in Romania. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
CPE lansează primul POS fiscal realizat integral în România
CPE România, lider global în soluții de tehnologie pentru retail, aviație și logistică, a achiziționat pachetul de acțiuni care a aparținut...
Dana Radoveneanu Head of Retail Cushman Wakefield Echinox, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Cushman & Wakefield Echinox: „Piața de retail trece printr-un moment foarte favorabil”
Livrările de noi proiecte de retail ar putea depăși și în acest an pragul de 200.000 metri pătrați, în condițiile în care în primele trei...
Consumatorii europeni au cheltuit 888 mld. euro pentru alimente și băuturi. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Consumatorii europeni au cheltuit 888 mld. euro pentru alimente și băuturi
Consumatorii europeni au cheltuit în ultimul an 888 miliarde de euro pentru alimente și băuturi, un procent de 37% din această sumă fiind...
Achizitie LaFantana tranzactie axel johnson oresa. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Concurența a aprobat preluarea La Fântâna de către Axel Johnson
Consiliul Concurenței a autorizat tranzacția prin care Axel Johnson intenționează să preia o parte din capitalul La Fântâna SRL, companie pe...