Paco Supermarket pregateste o noua deschidere in Focsani | Progresiv
10 mai 2013
|
Paco Supermarket a contractat o noua locatie in Focsani pentru extinderea retelei. Inaugurarea noului magazin este prognozata pentru finalul verii, potrivit lui Feliciu Paraschiv, administratorul retailerului.
Spatiul preluat are 1.000 de metri patrati si este situat pe Bd. Garii, intr-un fost complex comercial cu o istorie indelungata in comertul din Focsani. Noul magazin Paco Supermarket va avea o suprafata de vanzare de circa 600 mp, fiind cea mai mare unitate a retelei.
In prezent, Paco Supermarket opereaza 5 supermarketuri de proximitate cu suprafete cuprinse intre 300 si 600 mp, precum si un magazin non-stop. Reteaua se numara printre cei mai mari retaileri independenti din zona Moldovei, avand peste 150 de angajati.

Cum s-a schimbat raportul de forțe dintre mărcile private și branduri
Dacă perioada de pandemie și majorările continue de preț au făcut din mărcile private un câștigător la nivelul pieței bunurilor de larg...

Băcănia La Stan, un concept în care produsele sunt selectate „ca la carte”
După ce timp de 21 de ani a activat exclusiv în domeniul imobiliar, Cornel Stan deschidea anul trecut o afacere complet diferită – o băcănie...

Teoria pașilor atent calculați în categoria de iaurt
Deși complicat, impredictibil, cu modificări legislative și fiscale, 2024 a fost anul care a inversat trendul în piața de iaurt, vânzările...

Românii în fața inflației: 46% consideră că ceea ce cumpără în prezent este strict necesar
Inflația ridicată i-a determinat pe români să prioritizeze cheltuielile pentru acoperirea nevoilor de bază. Astfel, 46% dintre ei sunt de acord,...

Tinerii iau cu asalt piața muncii. Peste 50% dintre aplicări vin de la candidații sub 35 de ani
În primele 3 luni din 2025, piața muncii din România a încetinit comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent. Incertitudinile economice,...

Avertismentul Consiliului Concurenței: Anunțarea unor majorări de prețuri poate încălca Legea Concurenței
Consiliul Concurenței atrage atenția că fiecare companie trebuie să își stabilească independent politica comercială, iar anticiparea unui...