Noul design Beck's Green Lemon comunicat printr-o aplicatie Augmented Reality | Progresiv

Mobile Works a realizat o aplicatie de Augmented Reality, parte a campaniei de promovare a noului design Beck’s Green Lemon. Este pentru prima data in Romania cand un brand foloseste tehnologia Augmented Reality pentru a comunica schimbarea designului de produs si prima aplicatie de acest gen facuta de Beck’s Romania. Noul design Beck's Green Lemon comunicat printr-o aplicatie Augmented Reality

Aplicatia gandita de Mobile Works, disponibila gratuit  in App Store si Google Play, ofera o experienta fresh utilizatorului prin simpla pozitionare a device-ului spre noile ambalaje Beck’s Green Lemon si scanarea etichetei acestora. Rezultatul este unul racoritor si intens pentru ca noua sticla de Beck’s  prinde viata in telefon prin intermediul Augmented Reality. In plus, la final, utilizatorilor le este oferita posibilitatea de a impartasi cu prietenii lor experienta surprinzatoare printr-un share pe Facebook, direct din aplicatie.

 “Ne-am dorit ceva de impact, ceva care sa transmita acel gust racoritor de lamaie al Beck’s Green Lemon, dar care sa se si apropie pe cat de mult posibil de consumator. Iar cei de la Mobile Works au gasit o formula cu adevarat neconventionala, ce reprezinta intocmai imaginea noului design Beck’s Green Lemon: directa, intensa si fresh – perfecta pentru o vara torida,“ a spus Marko Njavro, Director de Marketing International Premium Brands, Beck’s.

Campania se desfasoara in perioada iulie - august 2012, iar aplicatia de AR a fost promovata in special pe pagina de Facebook Beck’s, prin mobile banners si mobi siteuri, dar si offline, prin coduri QR.

“Am vrut sa oferim consumatorilor o modalitate noua, inovativa, dar mai ales la indemana de a interactiona cu brandul. De aici ne-a venit si ideea cu sticla interactiva.

Cu ajutorul aplicatiei de Augmented Reality, ambalajele Beck’s au prins viata, oferind consumatorilor o experienta inedita, prin intermediul smartphone-ului,” a declarat Alex Putineanu, Managing Director, Mobile Works.

dezvoltare spatii moderne de retail, logistica si depozitare. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Dezvoltările de spații logistice și industriale au revenit pe creștere în 2024
Dezvoltatorii au finalizat anul trecut peste 570.000 de metri pătrați de spații logistice și industriale, în creștere cu 27% față de 2024,...
Retailul independent, o piață a contrastelor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Retailul independent, o piață a contrastelor
Imprevizibil, dar dinamic, dificil, dar cu oportunități de creștere pentru jucătorii care au găsit mixul potrivit între prudență și...
schimbari management ceo numiri promovari director piata locala de retail & fmcg femei la conducere business women leadership feminin schimbari de management romania. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Cele mai importante schimbări de management din industria de retail & FMCG din ultimul an
În ultimul an, industria de retail și FMCG din România a trecut printr-o serie de transformări semnificative la nivel de leadership, ceea ce...
jidvei obtine certificarea DOP
Jidvei a obținut statutul de DOP, consolidând astfel reputația vinului românesc
Jidvei a fost oficial înregistrat de către Comisia Europeană ca Denumire de Origine Protejată (DOP), un statut care confirmă calitatea vinurilor...
Carrefour, în fața unui an cu ambiții mari. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour, în fața unui an cu ambiții mari
După un an în care integrarea cora a reprezentat proiectul cu cea mai mare amploare, 2025 va aduce pentru Carrefour România o accelerare a...
Cornel Cărămizaru, Coca-Cola HBC România: Am intrat în acest an pregătindu-ne pentru incertitudine. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Cornel Cărămizaru, Coca-Cola HBC România: Am intrat în acest an pregătindu-ne pentru incertitudine
„Adaptabilitate”, „regândirea strategiei de business”, „creștere incrementală pentru categoriile noi” sau „portofoliu relevant”...