Noul design Beck's Green Lemon comunicat printr-o aplicatie Augmented Reality | Progresiv

Mobile Works a realizat o aplicatie de Augmented Reality, parte a campaniei de promovare a noului design Beck’s Green Lemon. Este pentru prima data in Romania cand un brand foloseste tehnologia Augmented Reality pentru a comunica schimbarea designului de produs si prima aplicatie de acest gen facuta de Beck’s Romania. Noul design Beck's Green Lemon comunicat printr-o aplicatie Augmented Reality

Aplicatia gandita de Mobile Works, disponibila gratuit  in App Store si Google Play, ofera o experienta fresh utilizatorului prin simpla pozitionare a device-ului spre noile ambalaje Beck’s Green Lemon si scanarea etichetei acestora. Rezultatul este unul racoritor si intens pentru ca noua sticla de Beck’s  prinde viata in telefon prin intermediul Augmented Reality. In plus, la final, utilizatorilor le este oferita posibilitatea de a impartasi cu prietenii lor experienta surprinzatoare printr-un share pe Facebook, direct din aplicatie.

 “Ne-am dorit ceva de impact, ceva care sa transmita acel gust racoritor de lamaie al Beck’s Green Lemon, dar care sa se si apropie pe cat de mult posibil de consumator. Iar cei de la Mobile Works au gasit o formula cu adevarat neconventionala, ce reprezinta intocmai imaginea noului design Beck’s Green Lemon: directa, intensa si fresh – perfecta pentru o vara torida,“ a spus Marko Njavro, Director de Marketing International Premium Brands, Beck’s.

Campania se desfasoara in perioada iulie - august 2012, iar aplicatia de AR a fost promovata in special pe pagina de Facebook Beck’s, prin mobile banners si mobi siteuri, dar si offline, prin coduri QR.

“Am vrut sa oferim consumatorilor o modalitate noua, inovativa, dar mai ales la indemana de a interactiona cu brandul. De aici ne-a venit si ideea cu sticla interactiva.

Cu ajutorul aplicatiei de Augmented Reality, ambalajele Beck’s au prins viata, oferind consumatorilor o experienta inedita, prin intermediul smartphone-ului,” a declarat Alex Putineanu, Managing Director, Mobile Works.

analiza piata produse plant-based produse vegetale sanatoase produse de post. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
4 din 10 coșuri Sezamo conțin cel puțin un superaliment
Supermarketul online Sezamo anunță că în luna ianuarie focusul clienților este majoritar pe produse sănătoase: 4 din 10 coșuri conțin cel...
TaxEU Forum Bucureti
Află modificările fiscale aduse de noul an la TaxEU Forum București!
Companiile se confruntă cu noi provocări la început de 2025, ca urmare a noilor modificări legislative anunțate, ce determină efecte importante...
FAN Courier va investi 40 de milioane de euro în 2025. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
FAN Courier va investi 40 de milioane de euro în 2025
FAN Courier, companie antreprenorială cu capital 100% românesc, fondată în 1998 de Felix Pătrășcanu, Adrian Mihai și Neculai Mihai, a bugetat...
Victor Iancu, Partener, lider al departamentului de Strategie, EY România
Deficitele gemene ale României: iluzia stabilității și riscurile ascunse pentru viitorul economic
În termeni economici, termenul „deficite gemene” se referă la existența simultană a unui deficit bugetar - atunci când cheltuielile statului...
Delia Corniciuc Director de Marketing Danone pentru regiunea Europa Centrala si de Est.jpg
Delia Corniciuc, numită Director de Marketing CEE în cadrul Danone
Danone România anunță numirea Deliei Corniciuc în funcția de Director de Marketing pentru regiunea Europa Centrală și de Est. Cu o...
Carrefour renunță la încă 39 de magazine din Franța. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour trece în mandat gestiune 39 magazine din Franța
Carrefour a anunțat că va trece alte 39 de magazine din locații integrate în locații în sistem mandat gestiune, majoritatea hipermarketuri și...