Noul design Beck's Green Lemon comunicat printr-o aplicatie Augmented Reality | Progresiv
Mobile Works a realizat o aplicatie de Augmented Reality, parte a campaniei de promovare a noului design Beck’s Green Lemon. Este pentru prima data in Romania cand un brand foloseste tehnologia Augmented Reality pentru a comunica schimbarea designului de produs si prima aplicatie de acest gen facuta de Beck’s Romania.
Aplicatia gandita de Mobile Works, disponibila gratuit in App Store si Google Play, ofera o experienta fresh utilizatorului prin simpla pozitionare a device-ului spre noile ambalaje Beck’s Green Lemon si scanarea etichetei acestora. Rezultatul este unul racoritor si intens pentru ca noua sticla de Beck’s prinde viata in telefon prin intermediul Augmented Reality. In plus, la final, utilizatorilor le este oferita posibilitatea de a impartasi cu prietenii lor experienta surprinzatoare printr-un share pe Facebook, direct din aplicatie.
“Ne-am dorit ceva de impact, ceva care sa transmita acel gust racoritor de lamaie al Beck’s Green Lemon, dar care sa se si apropie pe cat de mult posibil de consumator. Iar cei de la Mobile Works au gasit o formula cu adevarat neconventionala, ce reprezinta intocmai imaginea noului design Beck’s Green Lemon: directa, intensa si fresh – perfecta pentru o vara torida,“ a spus Marko Njavro, Director de Marketing International Premium Brands, Beck’s.
Campania se desfasoara in perioada iulie - august 2012, iar aplicatia de AR a fost promovata in special pe pagina de Facebook Beck’s, prin mobile banners si mobi siteuri, dar si offline, prin coduri QR.
“Am vrut sa oferim consumatorilor o modalitate noua, inovativa, dar mai ales la indemana de a interactiona cu brandul. De aici ne-a venit si ideea cu sticla interactiva.
Cu ajutorul aplicatiei de Augmented Reality, ambalajele Beck’s au prins viata, oferind consumatorilor o experienta inedita, prin intermediul smartphone-ului,” a declarat Alex Putineanu, Managing Director, Mobile Works.