Metro extinde programul de sustinere a producatorilor locali "De-ale noastre" | Progresiv
Metro Cash & Carry Romania continua si in acest an programul de sustinere a producatorilor locali „De-ale noastre”, prin extinderea sortimentului, adaugand fructele in oferta. Totodata, programul a extins parteneriatele cu producatori din noi zone legumicole.
“Programul De-ale noastre este unul dintre programele prioritare ale Metro Cash & Carry Romania si capata noi dimensiuni incepand cu 2013. Extinderea sortimentului si incheierea de noi parteneriate cu producatori din proximitatea Capitalei, precum si din tara, reprezinta elemente care pot sa raspunda unor nevoi socio-economice la nivel national. Pe de-o parte, oferim clientilor nostri si consumatorilor, legume si fructe romanesti care respecta standarde inalte de calitate; pe de alta parte, oferim consultanta si sprijin producatorilor romani pentru o agricultura sustenabila si pentru a-si comercializa produsele”, a declarat, intr-un comunicat, Dusan Wilms, Directorul General Metro Cash & Carry Romania.
Noutati “De-ale noastre”
Anul acesta, programul isi extinde parteneriatul, adresandu-se atat unor producatori locali din bazinul legumicol Poiana Mare, judetul Dolj, cat si unor fermieri din jurul Bucurestiului.
In 2013, „De-ale noastre” isi mareste oferta de produse, ajungand la un sortiment de 35 de legume si fructe, comparativ cu 4 tipuri de legume in 2012. Un element de noutate in program este introducerea sortimentului de fructe proaspete: pepene galben si pepene verde de Dabuleni - soiuri apreciate la nivel national pentru gustul si mirosul lor unice.
Prin oferta extinsa de legume si fructe, METRO Romania vine in intampinarea clientilor sai, oferindu-le produse proaspete “De-ale noastre”, in perioada mai-octombrie 2013.
Sprijinul oferit producatorilor locali
Programul „De-ale noastre” este un program unic in Romania din punctul de vedere al sustinerii producatorilor locali, deoarece ofera sprijin in toate etapele-cheie ale productiei (consultanta, solutii de colectare, ambalare), precum si monitorizare, distributie si o piata de desfacere a productiei, in magazinele retelei Metro din Romania.
Compania asigura producatorilor din program consultanta specializata din partea inginerului agronom, consultant al Metro Cash & Carry Romania. Rolul acestuia este de a-i asista pe micii producatori in fiecare etapa a procesului de produc?ie, oferindu-le sfaturi privind: selec?ia soiurilor, in func?ie de tipul de sol, perioada optima de recoltare, tehnici ?i mijloace de produc?ie sau metode de eficientizare a costurilor de produc?ie ?i resurselor.
Dupa colectare, produsele sunt livrate in toate magazinele METRO Cash & Carry din tara. Tehnicile traditionale de cultivare confera gust si miros autentice produselor si impun folosirea in proportie de peste 80% a ingrasamintelor naturale.
Programul face parte din platforma de sustinere a producatorilor locali a Metro Cash & Carry Romania, prin care compania incurajeaza dezvoltarea unor sectoare cheie ale economiei si stabileste noi standarde la nivelul pietei si a producatorilor.
Metro Cash & Carry Romania, parte integranta a Metro Cash & Carry International, a fost lansata oficial in Romania in octombrie 1996, prin deschiderea primului centru de distributie. Astazi, reteaua numara 32 de magazine in 24 de orase.





