Metro Cash & Carry lanseaza noua strategie privind marcile proprii | Progresiv

Metro Cash & Carry si-a prezentat noua strategie privind marcile proprii, constand in sase marci distincte, dedicate exclusiv nevoilor clientilor sai profesionisti. Principalele caracteristici sunt: un sortiment restrans, o orientare mai puternica spre nevoile clientilor precum si preturi competitive. Noul portofoliu de marci proprii este lansat treptat pe piata, in toate cele 30 de tari in care opereaza compania Metro Cash & Carry lanseaza noua strategie privind marcile proprii

Noua strategie rezida intr-un portofoliu redus alcatuit din sase marci exclusive, asigurand o structura clara si o mai buna intelegere la nivelul grupurilor tinta. Marcile proprii au fost dezvoltate in colaborare stransa cu clientii, care si-au exprimat nevoile specifice din punct de vedere al calitatii, performantei, ambalarii si pretului.
Aro se vinde la cel mai mic nivel de pret - sub nivelul de referinta al concurentei - si cuprinde produse alimentare si nealimentare de calitate.

Fine Food inseamna produse premium, care se adreseaza comerciantilor independenti din domeniul alimentar precum si unitatilor prestatoare de servicii.

Horeca Select furnizeaza sectorului gastronomic produse alimentare si nealimentare de top pentru uz profesional in bucatarie.

H-Line este un sortiment de produse nealimentare care ofera "solutii" exclusiv pentru sectorul hotelier si gastronomic. Aspectul profesional si performanta H-Line ofera o alternativa reala la francizare.

Rioba este un portofoliu exclusiv concentrat pe specialitati de cafea si cocktail-uri pentru baruri, cafenele, hoteluri, companii si birouri.

Sigma este o solutie exclusiva pentru produse de birou ce raspunde cererii profesionale. Sigma deserveste toate grupele de clienti si ofera asistenta in organizarea afacerii. 

Toate cele sase marci combina inovatia si performanta cu preturile competitive. In medie, pretul de vanzare este cu 10 - 20 % mai mic decat cel al produselor apartinand unor marci similare, oferind in acelasi timp o calitate comparabila cu cel mai bun standard de pe piata.

Pana in 2012, Metro doreste sa creasca procentul de vanzari aferent marcilor proprii de la 10% cat este in prezent, la 20%. Pe baza cifrelor din 2008, acest lucru ar insemna vanzari in valoare totala de aproximativ 6 miliarde ?. Portofoliul variat de produse este implementat in prezent in toate cele 30 de tari in care opereaza compania.

centru comercial spatiu de retail livrare de proiecte de retail. Vezi mai multe pe revistaprogresiv
Livrările de proiecte de retail din prima jumătate a anului, triple față de 2023
Primul semestru din 2024 a fost foarte dinamic în ceea ce privește livrările de noi proiecte de retail, adăugând aproximativ 106.000 de metri...
Alexandru Turcanu Country Manager Munch
Munch, creștere de circa 80% a numărului de clienți în lunile de vară
Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, a raportat o creștere cu aproape 80% a numărului de clienți în cele trei lunile de...
cumparaturi de produse de tip nutriție specială pe Sezamo
Sezamo: 1 din 5 coșuri conține cel puțin un produs de tip nutriție specială
Supermarketul online Sezamo anunță creșterea interesului clienților pentru produse de tip nutriție specială, cu 1 din 5 coșuri conținând cel...
Ds Smith ambalaje 2749 RHM_DSS
DS Smith lansează un serviciu prin care companiile pot evalua reciclabilitatea ambalajelor
DS Smith, furnizor de top în domeniul ambalajelor sustenabile, anunță lansarea Serviciului de Evaluare a Reciclabilității (RES), prin care...