Metro Cash & Carry lanseaza noua strategie privind marcile proprii | Progresiv
Metro Cash & Carry si-a prezentat noua strategie privind marcile proprii, constand in sase marci distincte, dedicate exclusiv nevoilor clientilor sai profesionisti. Principalele caracteristici sunt: un sortiment restrans, o orientare mai puternica spre nevoile clientilor precum si preturi competitive. Noul portofoliu de marci proprii este lansat treptat pe piata, in toate cele 30 de tari in care opereaza compania
Noua strategie rezida intr-un portofoliu redus alcatuit din sase marci exclusive, asigurand o structura clara si o mai buna intelegere la nivelul grupurilor tinta. Marcile proprii au fost dezvoltate in colaborare stransa cu clientii, care si-au exprimat nevoile specifice din punct de vedere al calitatii, performantei, ambalarii si pretului.
Aro se vinde la cel mai mic nivel de pret - sub nivelul de referinta al concurentei - si cuprinde produse alimentare si nealimentare de calitate.
Fine Food inseamna produse premium, care se adreseaza comerciantilor independenti din domeniul alimentar precum si unitatilor prestatoare de servicii.
Horeca Select furnizeaza sectorului gastronomic produse alimentare si nealimentare de top pentru uz profesional in bucatarie.
H-Line este un sortiment de produse nealimentare care ofera "solutii" exclusiv pentru sectorul hotelier si gastronomic. Aspectul profesional si performanta H-Line ofera o alternativa reala la francizare.
Rioba este un portofoliu exclusiv concentrat pe specialitati de cafea si cocktail-uri pentru baruri, cafenele, hoteluri, companii si birouri.
Sigma este o solutie exclusiva pentru produse de birou ce raspunde cererii profesionale. Sigma deserveste toate grupele de clienti si ofera asistenta in organizarea afacerii.
Toate cele sase marci combina inovatia si performanta cu preturile competitive. In medie, pretul de vanzare este cu 10 - 20 % mai mic decat cel al produselor apartinand unor marci similare, oferind in acelasi timp o calitate comparabila cu cel mai bun standard de pe piata.
Pana in 2012, Metro doreste sa creasca procentul de vanzari aferent marcilor proprii de la 10% cat este in prezent, la 20%. Pe baza cifrelor din 2008, acest lucru ar insemna vanzari in valoare totala de aproximativ 6 miliarde ?. Portofoliul variat de produse este implementat in prezent in toate cele 30 de tari in care opereaza compania.