METRO Cash & Carry, la a treia editie a programului "Il Gusto d'Italia" | Progresiv
METRO Cash & Carry Romania sarbatoreste Ziua Nationala a Italiei, prin cea de-a treia editie a programului “Il Gusto d’Italia”, programul care se bucura de sustinerea Ambasadei Italiei la Bucuresti si a Institutului Italian de Comert Exterior Bucuresti.
Programul, care se deruleaza in perioada 30 mai – 12 iunie 2013, promoveaza cultura si gastronomia Italiei.
"Produsele alimentare italiene sunt din ce in ce mai iubite de catre consumatorul roman, care stie sa aprecieze calitatea si varietatea lor regionala si teritoriala. Cultura gastronomica italiana face deja parte din obiceiurile alimentare ale romanilor, care, in viata cotidiana, alterneaza tot mai adesea mancarurile traditionale cu o pasta sau o pizza. Sunt convins ca initiativele precum cea organizata de METRO Cash & Carry Romania, devenita deja o traditie, sunt foarte utile intrucat permit consumatorilor romani sa aprecieze varietatea si calitatea produselor enogastronomice italiene, stimuland in acelasi timp utilizarea acestora in alimentatia cotidiana”, a declarat Mario Iaccarino, director al Biroului de la Bucuresti al ICE-Agentia pentru Promovarea in Strainatate si Internationalizarea Societatilor Italiene.
Oferta “Il Gusto d’Italia”, cu peste 700 de produse cu specific italian, include alimente din categorii variate: branzeturi, carne procesata (mezeluri), paste, sosuri, legume, fructe, peste, vinuri, sortiment variat de capere, anghinare, ulei masline, otet balsamic si cafea italiana. Dintre acestea, 70 de produse apar?in unor marci italiene recunoscute la nivel interna?ional.
“Suntem incantati sa organizam cea de-a treia editie >. Succesul inregistrat de editiile anterioare ne-a convins sa transformam acesta sarbatoare intr-o traditie METRO Cash & Carry Romania. Prin > incercam sa le oferim clientilor nostri o experienta autentica, atat din punct de vedere culinar, prin degustari si demonstratii specifice bucatariei italiene, cat si din punct de vedere cultural, prin organizarea unei expozitii fotografice cu imagini din Italia, si prin momente muzicale specifice acestei zone”, a declarat Dusan Wilms, directorul general METRO Cash & Carry Romania.
La finalul fiecarei saptamani din perioada mentionata, clientii METRO Cash & Carry Romania vor putea asista la sesiuni de degustare, oferite de parteneri ai companiei si demonstratii culinare sustinute de clien?ii companiei din segmentul HoReCa.
METRO Cash & Carry este reprezentata in 29 tari cu peste 700 de magazine cash & carry. Reteaua METRO Cash & Carry Romania a fost lansata oficial in Romania in octombrie 1996, prin deschiderea primului centru de distributie, in Bucuresti. Astazi, reteaua numara 32 de magazine in 24 de orase.