Mega Image deschide trei noi magazine, mai urmeaza unul pana la finalul lunii | Progresiv

Mega Image deschide trei noi magazine: un Mega Image si doua Shop&Go, ajungand astfel la o retea ce numara 160 de magazine (120 Mega Image si 40 Shop&Go). Mega Image deschide trei noi magazine, mai urmeaza unul pana la finalul lunii

Mega Image Prelungirea Ghencea, situat in Prelungirea Ghencea, Nr.89B, Sector 6, Bucuresti, are o suprafata de vanzare de aproximativ 1600mp, opt case de marcat si o parcare proprie cu 95 de locuri.

Mega Image Prelungirea Ghencea vine cu cateva noutati in materie de oferta de produse: magazinul va pune la dispozitia clientilor si o sortimentatie speciala de carne proaspata, mezeluri si branzeturi, un bar de iaurturi unde clientii isi vor putea alege mixul preferat de iaurt si topping-uri si produse speciale in urma parteneriatelor cu Fru Fru si un furnizor de mancare libaneza.

In sortimentatia noului magazin se vor regasi si marcile proprii Mega Image: 365, Delhaize, Care, BIO, ECO, Le Boucher si Gusturi Romanesti. Magazinul dispune de rotiserie proprie, produse de panificatie proaspat coapte in magazin,stand de cafea vrac, produse internationale, produse naturiste, raion de produse pentru slabit destinate persoanelor care vor sa se mentina in forma si raion de produse pentru persoane cu nevoi speciale (produse fara gluten, fara zahar sau cu continut scazut de sare).

Alaturi de magazinul Mega Image Prelungirea Ghencea se vor deschide in aceeasi zi si doua noi magazine Shop&Go: unul va fi situat pe Bulevardul Ion Mihalache, Nr.109, sector 1, Bucuresti cu o suprafata de vanzare de aproximativ 105mp, iar cel de-al doilea va fi situat pe strada Uioara, Nr.3, Bl.M2, sector 4, Bucuresti, cu o suprafata de vanzare de aproximativ 130mp.

Mega Image isi va continua expansiunea, urmand sa mai deschida 1 magazin pana la finalul lunii octombrie.

Cirese romanesti_Freshful by eMAG
Interesul consumatorilor pentru fructele bio continuă să crească
Freshful, hipermarket 100% online, a înregistrat o creștere semnificativă a interesului pentru fructe și legume certificate ecologic, raportând...
analiza sierra quadrant blocaj financiar intarziere plata facturi
Studiu: 1 din 4 angajați români ia în calcul schimbarea locului de muncă
Lipsa siguranței psihologice și reziliența scăzută sunt factorii care pot sta la baza deciziei angajaților privind schimbarea locului de...
România, țara în care decalajul puterii de cumpărare se adâncește
Raportul calitate-preț, principalul motiv pentru schimbarea mărcii de alimente
Consumatorii își doresc să cumpere alimente care să corespundă cu valorile lor în materie de sănătate, confort și sustenabilitate, dar...
Tranzactie pe piata de curierat: Sameday preia Cargus, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Tranzacție pe piața de curierat: SAMEDAY achiziționează Cargus
SAMEDAY, compania românească de curierat, își continuă strategia de dezvoltare prin semnarea contractului de achiziție a Cargus. Achiziția...
Radu Savopol, 5 to go
Radu Savopol, 5 to go: La început am fost un one man show. Acolo a fost greșeala majoră
Multe din momentele de succes ale unui antreprenor sunt precedate deseori de încercări și nereușite. În cazul lui Radu Savopol, Cofondator al 5...
Danone Terapie digestiva, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă dedicată sănătății digestive. Inițiativa este susținută științific...