Marcile private Pilos si K-Classic au 29% din piata laptelui ambalat - GfK | Progresiv

Marcile private ale retelelor de magazine Kaufland (K-Classic) si Lidl (Pilos) detineau o cota cumulata de 12% din piata romaneasca a laptelui de consum, inclusiv vrac, la nivelul anului 2013, a afirmat Diana Scaunasu - Client Service Manager Consumer Panel Services la GfK Romania, in cadrul Conferintei Progresiv Sinaia, editia a 14-a. Marcile private Pilos si K-Classic au 29% din piata laptelui ambalat - GfK

Totodata, marca privata K-Classic are o cota de piata de 18% din volumul vanzarilor de lapte de consum ambalat, in timp ce cota de piata Pilos este de 11% din piata laptelui ambalat, rezultand o cota  cumulata a celor doua marci private ale Kaufland si Lidl de 29% din piata de lapte ambalat, potrivit datelor prezentate de Diana Scaunasu, obtinute prin intermediul studiului GfK Consumer Panel care monitorizeaza consumul bunurilor de larg consum din gospodarii.

Datele GfK arata ca marcile private ale retailerilor au continuat sa creasca in 2013, ponderea lor ajungand la 13% din piata totala de bunuri de larg consum, in crestere cu un punct procentual fata de anul 2012.

Cea mai mare pondere este detinuta de marcile private din categoria alimentelor (22%), urmate de produsele de ingrijire personala (10%) si de bauturi (8%). In cazul produselor de curatenie, ponderea bradurilor proprii ale retailerilor este de numai 4%.

Ai lipsit de la editia din acest an a Conferintei Progresiv? Vezi albumul foto complet pe contul nostru de Facebook.

angajati loc de munca
Deloitte: Asistăm la o estompare accelerată a granițelor tradiționale dintre funcții, industrii și forme de muncă 
Angajatorii din România (66%) consideră că ajustarea structurii organizației pentru a echilibra agilitatea și flexibilitatea necesare...
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché
Retailerul belgian Colruyt Group intenționează să vândă 81 de magazine din Franța către Groupement Les Mousquetaires, proprietarul...
consum bere la meciuri de fotbal studiu Reveal Marketing Research
Studiu: Berea, strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor
Berea este strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor - aceasta este concluzia unei cercetări de piață realizate de Reveal Marketing...
Lidl : 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl: 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România
Lidl România anunță că, începând cu 19 iunie, clienții vor găsi în Piața Lidl doar roșii provenite exclusiv de la producători...