Marca privata Gusturi Romanesti ajunge si in magazinele Delhaize din Belgia | Progresiv

Mega Image sprijina initiativa Ambasadei Romaniei in Belgia privind inaugurarea unor standuri cu produse marca Gusturi Romanesti, in trei magazine ale grupului Delhaize din Bruxelles. Locatiile au fost alese strategic, tinand cont ca acestea se afla în vecinatatea comunitatilor romanesti. Marca privata Gusturi Romanesti ajunge si in magazinele Delhaize din Belgia

 

Adresele celor trei unitati sunt:  

  • Delhaize Flagey, Rue de Hennin 18, 1050 Ixelless
  • Delhaize Debroux, Avenue Hermann-Debroux 26, 1160 Auderghem;
  • Delhaize Chazal, Avenue Léon Mahillon 22 1030 Schaerbeek. 

Astfel, incepand cu miercuri 20 noiembrie, cele trei magazine au pus in vanzare 14 produse marca Gusturi Romanesti si doua sortimente de vin. Cumparatorii vor putea sa cumpere, spre exemplu, salam de Sibiu cu 6,99 euro (470g), muraturi cu 2,69 euro (1600g), zacusca cu 3,19 euro (335g), gem de prune cu 1,79 euro (380g) sau pufuleti cu 0,26 euro (45g). 

Marca Gusturi Romanesti, prezenta exclusiv la Mega Image, cuprinde produse cu specific romanesc fabricate in colaborare cu producatori locali. Initiativa Ambasadei Romaniei in Belgia a avut ca principal scop celebrarea Zilei Nationale a Romaniei si a sarbatorilor de iarna. Mai multe informatii despre initiativa puteti gasi aici.   

Fondat in 1995, Mega Image este cel mai mare lant de supermarketuri din Romania cu o retea ce cuprinde 271 magazine în Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Brasov, Targoviste si alte orase, sub marcile Mega Image (160),  Shop&Go (110), AB COOL FOOD (1). 

Nestlé România. Pentru a îndeplini așteptările consumatorilor și a răspunde tendințelor globale de adoptare a unei alimentații echilibrate, Nestlé își revizuiește strategia de nutriție și introduce o nouă abordare “Bun pentru tine, bun pentru planetă” Vezi mai multe pe revista.progresiv.ro
Nestlé vrea să-și crească vânzările de produse mai nutritive cu peste 20 miliarde euro până în 2030
Nestlé și-a stabilit obiectivul de a crește vânzările produselor sale mai nutritive cu 20-25 de miliarde de franci elvețieni (echivalent cu...
Logo magazin Lidl, fatada de sticla a unei locatii Lidl Romania, discounter activ pe piata din Romania
Lidl își propune să ajungă la zero emisii (Net-Zero) până în 2050
Lidl se angajează să ajungă o companie cu zero emisii (Net-Zero), ca urmare a unor noi obiective în ceea ce privește protejarea mediului prin...
Perla Harghitei_Tecon project 002
Perla Harghitei investește 2,8 mil. euro într-o nouă clădire de birouri
Perla Harghitei, una dintre cele mai importante companii de îmbuteliere de apă minerală naturală din România, a alocat un buget de 2,8 milioane...
Arnaud Dussaix
Arnaud Dussaix se întoarce în Carrefour și preia conducerea Supeco
Arnaud Dussaix, cu o experiență vastă de peste două decenii pe piața de retail din sud-estul Europei, se întoarce în Carrefour România....
Genesis Biopartner statie biogaz Cordun Neamt
Genesis Biopartner a investit 17 milioane de euro într-o nouă stație de biogaz
Grupul Genesis Biopartner a inaugurat o nouă stație de biogaz în comuna Cordun, județul Neamț, după o investiție de aproximativ 17 milioane de...
Auchan Bradu 2
Auchan redeschide încă un magazin în Pitești după ce a finalizat modernizarea acestuia
După ce a dus conceptul de hiperstore la Pitești prin remodelarea locației din Găvana, Auchan anunță redeschiderea celui de-al doilea...