Magister, suport tehnic non stop pentru 2 zile pentru a simplifica aplicarea noului TVA la paine la clientii sai | Progresiv
Magister Software, dezvoltator si furnizor de solutii IT pentru retaileri, a anuntat ca va asigura suport tehnic 24h/24 pentru comerciantii care utilizeaza SmartCash RMS, in perioada 31 august-1 septembrie. Compania spera astfel sa faciliteze clientilor sai aplicarea noii cote de TVA la paine si faina.
Masura anun?ata de Guvern la sfarsitul lunii iunie i-a mobilizat pe comerciantii de faina ?i produse de panificatie sa demareze procesul de adaugare a noii cote de TVA in sistemele software de gestiune si vanzare, precum si in aparatele de marcat fiscale. Schimbarea legislativa intra in vigoare duminica, 1 septembrie a.c.
“Am conceput doua tipuri de proceduri aplicabile magazinelor independente ?i respectiv retelelor de magazine. Procedurile au doua etape operative distincte: identificarea produselor vizate de noua lege si adaugarea cotei de 9% in sistemele software ?i hardware ale magazinului. In vederea aplicarii celor doua proceduri, Magister Software ofera suport tehnic de tip helpdesk sau de teren prin personalul propriu, precum si prin reteaua nationala de parteneri certificati”, se arata in comunicatul companiei.
In week-end-ul 31 august – 1 septembrie, call center-ul cu acoperire nationala al Magister va functiona non-stop, pe 50 de linii de apel simultane, pe toata durata noptii si a celor doua zile, pana duminica, la orele 24:00.
Solutia SmartCash Retail Management System, dezvoltata de Magister, a fost implementata in peste 5000 de magazine si numara o comunitate de peste 30.000 de utilizatori. Platforma se adreseaza atat comerciantilor independenti, cat si retelelor cu un numar mediu si mare de magazine.