Lindt & Sprüngli FY growth slows | Progresiv

Lindt & Sprüngli has reported a slowdown in sales growth for 2016, hurt by weaker global demand. For the year, sales were up 6.8% to 3.9 billion Swiss francs, down from the 7.9% growth in the previous year. On an organic basis, sales were up 6%, compared to a 7.1% increase in the previous fiscal. Operating profit, meanwhile, was up 8.4% to 562.5 million francs. Lindt & Sprüngli FY growth slows

In Europe, sales were up 7.4% on a constant-currency basis, helped by double-digit growth in Germany and the UK. Meanwhile, sales in North America rose by 3.4%, despite an overall decline in the US market. And growth in all other markets rose by 10.2% on an organic basis, helped in particular by strong growth in Brazil and Japan.

Lindt also opened 60 new retail outlets during the year, taking its total to 370 outlets globally. The group said the overall results were “particularly gratifying given the backdrop of a persistently challenging environment of stagnating and even declining chocolate markets”. (www.kamcity.com)

Tazz, creștere de 37% a partenerilor din retail. Planurile aplicației de food delivery includ listarea Profi, Penny și Carrefour
Tranzacție în piața de food delivery: Tazz este cumpărat de Wolt
Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare din România, parte a grupului eMAG, anunță încheierea unui contract privind achiziția...
Ionut Ardeleanu Director General Auchan Retail Romania
Ionuț Ardeleanu, Auchan: Anul viitor, expansiunea va fi concentrată pe francize
Cu o rețea de 440 de magazine la nivel național sub mărcile Auchan, ATAC, My Auchan, Simply și Auchan Go, care servesc în medie, peste 350.000...
comert electronic
ARMO: Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est
România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce privește valoarea comerțului electronic,...
Mondelez
Mondelēz International, plan de investiții de 30 mil. euro pe piața locală
Mondelēz International, producătorul unor branduri precum Oreo și Philadelphia, a alocat un buget de investiții de aproximativ 30 de milioane de...
Punctul de vedere al Mega Image vizavi de angajamentele asumate pentru preluarea Profi
Mega Image vrea să asigure stabilitate prin angajamentele propuse pentru preluarea Profi
Mega Image anunță definitivarea angajamentelor care să asigure o bună funcționare a pieței, după ce autoritatea de concurență va aproba...
risipa alimentara legislatie actualizata de Guvern
Munch a salvat de la risipă trei milioane de pachete cu mâncare, la nivel de grup
Munch, aplicație care ajută la reducerea risipei alimentare, a atins un nou reper important: salvarea a trei milioane de pachete de mâncare de la...