Lidl Romania: "Vrem sa avem cel putin acelasi ritm de expansiune si in 2013" | Progresiv

Retailerul german cu profil de discount Lidl mentine targetul de deschideri pentru acest an, sa ajunga la 160 de magazine, si previzioneaza un ritm de expansiune similar si pentru 2013, reprezentantii companiei precizand ca "nu luam in calcul achizitia unui alt competitor". Lidl Romania:

De la inceputul anului si pana in prezent germanii au deschis deja 19 noi unitati, reteaua insumand pana la ora actuala 148 de magazine.Cele mai noi magazine se deschid chiar astazi, in Bucuresti si Oradea. Magazinul din Bucuresti este situat pe Intrarea Tarcau nr. 13, iar in Oradea, pe Bulevardul Tudor Vladimirescu nr. 87.

"Vrem sa avem cel putin acelasi ritm de expansiune si in 2013 (31 de magazine - n.r.) si nu luam in calcul nicio achizitie de competitor", afirma Georgiana Tugearu, PR Manager Lidl Romania care adauga ca in perioada imediat urmatoare mai urmeaza alte trei deschideri, dintre care una in Bucuresti si la Iasi. "Obisnuim sa alegem zone cu o densitate a populatiei mare, asta neinsemnand ca nu suntem interesati si de orase mai mici. De altfel, suntem prezenti si in orase cu o populatie de 20.000 de locuitori, precum este Campulung Moldovenesc", mai spune aceasta.

Referitor la afaceri, desi nu da detalii, Tugearu spune ca numarul de clienti a crescut in ultima perioada. In ceea ce priveste misiunile de cumparare, aceasta spune ca au atat clienti care vin pentru cosul zilnic, cat si cei care isi fac cumparaturile saptamanale. "O alta noutate este si faptul ca am inceput sa avem tot mai multe produse marca privata produse local. Vorbim despre categorii precum lactate, dulciuri, si mai ales biscuiti, paine sau mezeluri", afirma reprezentanta companiei. 

In prezent, cele 148 de magazine sunt deservite de 3 centre logistice - Chiajna, Nedelea si Iernut - ultimul dintre ele fiind dat in folosinta in urma cu o luna. 

Lidl este unul dintre cele mai mari lanturi de magazine din Europa, activand in peste 20 de tari europene si avand peste 100 de centre logistice ce asigura aprovizionarea celor aproximativ 9.000 de magazine. Cu peste 170.000 de angajati, Lidl se numara printre primii 10 comercianti de produse alimentare la nivel mondial.
economie circulara
Academia de Sustenabilitate a lansat IMM4IMM, un marketplace dedicat afacerilor românești
Academia de Sustenabilitate, proiect dezvoltat de Social Innovation Solutions, a lansat IMM4IMM, un marketplace de soluții sustenabile. Gândit ca...
Ruxandra Târlescu Partener și Lider Retail & Consumer Markets PwC România
Ruxandra Târlescu preia conducerea departamentului de consultanță fiscală și juridică PwC România
Ruxandra Târlescu preia conducerea departamentului de consultanță fiscală și juridică al PwC România începând cu data de 1 noiembrie....
magazine diana
Magazine DIANA deschide o nouă locație în județul Dâmbovița
Rețeaua de Magazine DIANA a deschis o nouă locație în Potlogi, județul Dâmbovița, ajungând astfel la 83 de unități comerciale. Magazinul...
Achizitie LaFantana tranzactie axel johnson oresa. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Axel Johnson achiziționează La Fântâna de la Oresa
Axel Johnson Inc. (AJI) anunță achiziția companiei La Fântâna S.R.L, unul din principalii furnizori pe piața soluțiilor de apă din Europa...
Lidl extinde rețeaua de magazine la nivel național. citeste mai mult pe revistaprogresiv.ro
Lidl România deschide un nou magazin în Timișoara și ajunge la o rețea națională de 361 de locații
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în municipiul Timișoara, județul Timiș, acesta fiind magazinul cu...
cumparaturi_de_alimente_2
Furnizorul care pune la raft brandul propriu și marcă privată vinde de 48 de ori mai mult produsul private label
Ultimii ani au adus schimbări profunde pe piața FMCG, acestea fiind influențate de mai mulți factori de presiune economică și socială. Un...