Lidl Romania, 2 ani de prezenta in social media si aproape un milion de fani pe Facebook | Progresiv

Lidl Romania sarbatoreste 2 ani de la inaugurarea paginii oficiale de Facebook, ocazie cu care a pregatit concursuri cu premii instant, prin care isi rasplate?te fanii. In prezent, Lidl este brandul numarul 1 in Romania, din punct de vedere al prezentei in social media. Pagina de Facebook Lidl Romania este, la nivel local, cea mai activa pagina de companie, apropiindu-se de pragul de un milion de fani, cu majoritatea fanilor provenind din orase mari precum Bucuresti, Iasi, Timisoara, Cluj, Constanta si Brasov. Lidl Romania, 2 ani de prezenta in social media si aproape un milion de fani pe Facebook

”Suntem extrem de fericiti pentru rezultatele obtinute pe retelele noastre de socializare, Facebook si Twitter, in ultimii doi ani. Astazi marcam un moment important in istoria Lidl Romania si dorim sa-i rasplatim corespunzator pe toti cei care ne-au fost alaturi. Asadar, de ziua noastra, fanii primesc cadourile”, declara Georgiana Tugearu, PR Manager Lidl Romania.

Incepand de astazi si pana duminica, fanii paginii de Facebook Lidl Romania se pot inscrie in concursuri cu premii instant. Pasionatii de fotografie pot participa la competitia ”Eu si Lidl”, iar cei care apreciaza formatele video pot trimite o urare aniversara sub forma unui filmulet creativ. Toate urarile primite de la fani, in format foto sau video, vor fi incarcate pe pagina de Facebook Lidl Romania: https://www.facebook.com/lidlromania.

Lidl s-a lansat in 2011, fiind in prezent cel mai extins lant de magazine, avand cel putin un magazin in fiecare judet al tarii. Lidl are in acest moment 160 de magazine si peste 3.300 de angajati.

Cirese romanesti_Freshful by eMAG
Interesul consumatorilor pentru fructele bio continuă să crească
Freshful, hipermarket 100% online, a înregistrat o creștere semnificativă a interesului pentru fructe și legume certificate ecologic, raportând...
analiza sierra quadrant blocaj financiar intarziere plata facturi
Studiu: 1 din 4 angajați români ia în calcul schimbarea locului de muncă
Lipsa siguranței psihologice și reziliența scăzută sunt factorii care pot sta la baza deciziei angajaților privind schimbarea locului de...
România, țara în care decalajul puterii de cumpărare se adâncește
Raportul calitate-preț, principalul motiv pentru schimbarea mărcii de alimente
Consumatorii își doresc să cumpere alimente care să corespundă cu valorile lor în materie de sănătate, confort și sustenabilitate, dar...
Tranzactie pe piata de curierat: Sameday preia Cargus, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Tranzacție pe piața de curierat: SAMEDAY achiziționează Cargus
SAMEDAY, compania românească de curierat, își continuă strategia de dezvoltare prin semnarea contractului de achiziție a Cargus. Achiziția...
Radu Savopol, 5 to go
Radu Savopol, 5 to go: La început am fost un one man show. Acolo a fost greșeala majoră
Multe din momentele de succes ale unui antreprenor sunt precedate deseori de încercări și nereușite. În cazul lui Radu Savopol, Cofondator al 5...
Danone Terapie digestiva, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă dedicată sănătății digestive. Inițiativa este susținută științific...