Lidl reintroduce plata cu tichete de masa | Progresiv

Retailerul cu profil de discount Lidl anunta diversificarea modalitatilor de plata acceptate in magazinele retelei sale, prin reintroducerea posibilitatii de plata cu tichete de masa. Lidl reintroduce plata cu tichete de masa

 Astfel, incepand din 1  septembrie, Lidl va accepta plata prin trei tipuri de tichete din reteaua Edenred: Tichet Restaurant, Tichet Restaurant Plus, Tichet Cadou. Cardurile Compliments sunt, de asemenea, acceptate.

Lidl detine pe piata romaneasca o retea de 143 de magazine de discount.

Retailerul german este unul dintre cele mai mari lanturi de magazine din Europa, activand in peste 20 de tari europene ?i avand peste 100 de centre logistice ce asigura aprovizionarea celor aproximativ 9.000 de magazine. Cu peste 170.000 de angajati, Lidl se numara printre primii 10 comercianti de produse alimentare la nivel mondial.

1200 x 750 Visual_IBM_watsonx
Inteligența artificială la scară enterprise: watsonx, soluția completă de la IBM
Inteligența artificială redefinește rapid modul în care companiile își conduc operațiunile, iar organizațiile care adoptă strategic această...
Raftul cu Bunatati Locale pune bunatatile autentice romanesti la raft, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Profi duce „Raftul cu Bunătăți Locale” la Brașov
Profi a deschis oficial Raftul cu Bunătăți Locale în magazine selectate din județul Brașov, oferind producătorilor locali posibilitatea să...
Alin Serban Wolt Romania
Alin Șerban, Wolt: Prima lună în România ne-a confirmat potențialul uriaș al pieței
Cu o extindere treptată în întreaga țară, care s-a desfășurat pe parcursul lunii mai, Wolt a înregistrat o cerere neașteptat de mare din...
FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
Grupul FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
FEPRA, grup cu capital 100% românesc în domeniul managementul deșeurilor și a economiei circulare, anunță lansarea programului ESOP (Employee...
Voluntari_PG_Landscape
Procter & Gamble și Act for Tomorrow, o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră
Procter & Gamble și Act for Tomorrow au lansat o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră. Acțiunea de colectare a deșeurilor din natură...
Froo ajunge la 100 de magazine in Romania. detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Froo, 100 de magazine în 12 luni de la intrarea pe piață
Froo, formatul modern de proximitate dezvoltat de Grupul Zabka, a deschis cel de-al 100-lea magazin în România, la doar 12 luni de la intrarea pe...