Lidl Italia launches new store format | Progresiv

Lidl Italia has launched a new innovative store format in Bologna, in the Navile district. The supermarket has a sales area of 1,400 square metres and is set across two floors. Lidl Italia launches new store format

The ground floor has a car park with more than 100 parking spaces, while the upper floor hosts a large and bright sales area. The store features a modern design and intuitive product layout. In addition, a well-stocked bakery department offers bread, croissants and other sweet and savoury delicacies.

A 45 kW photovoltaic plant and an electrical/hybrid car charging point are featured as part of the building's construction. In line with Lidl's growing attention to environmental sustainability, the store features large windows to favour natural light filtering and a so-called 'green roof', with living plants.

About 1,800 products can be found on the store's shelves, of which over 80% are of Italian origin. This includes the Italamo gourmet private label line. (www.esmmagazine.com)

1200 x 750 Visual_IBM_watsonx
Inteligența artificială la scară enterprise: watsonx, soluția completă de la IBM
Inteligența artificială redefinește rapid modul în care companiile își conduc operațiunile, iar organizațiile care adoptă strategic această...
Raftul cu Bunatati Locale pune bunatatile autentice romanesti la raft, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Profi duce „Raftul cu Bunătăți Locale” la Brașov
Profi a deschis oficial Raftul cu Bunătăți Locale în magazine selectate din județul Brașov, oferind producătorilor locali posibilitatea să...
Alin Serban Wolt Romania
Alin Șerban, Wolt: Prima lună în România ne-a confirmat potențialul uriaș al pieței
Cu o extindere treptată în întreaga țară, care s-a desfășurat pe parcursul lunii mai, Wolt a înregistrat o cerere neașteptat de mare din...
FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
Grupul FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
FEPRA, grup cu capital 100% românesc în domeniul managementul deșeurilor și a economiei circulare, anunță lansarea programului ESOP (Employee...
Voluntari_PG_Landscape
Procter & Gamble și Act for Tomorrow, o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră
Procter & Gamble și Act for Tomorrow au lansat o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră. Acțiunea de colectare a deșeurilor din natură...
Froo ajunge la 100 de magazine in Romania. detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Froo, 100 de magazine în 12 luni de la intrarea pe piață
Froo, formatul modern de proximitate dezvoltat de Grupul Zabka, a deschis cel de-al 100-lea magazin în România, la doar 12 luni de la intrarea pe...