Lidl incepe seria deschiderilor de toamna cu Bacau si Caracal | Progresiv

Lidl va deschide, joi, doua magazine nou construite la Bacau si Caracal, reteaua retailerului cu profil de discount ajungand la 162 de magazine in Romania. Noile unitati se deschid pe Str. Vadul Bistritei nr.15 din Bacau si pe Str. 1 Decembrie 1918 nr. 74 in Caracal. Lidl incepe seria deschiderilor de toamna cu Bacau si Caracal

Magazinul din Bacau are o suprafata de vanzare de aproximativ 1200 m² si a oferit la nivel local 20 de locuri noi de munca. Magazinul din Caracal se intinde pe aproximativ 1000 m² si are 22 de angajati.   

Lidl continua concursul „3 minute de cumparaturi gratuite”, devenit deja traditie la fiecare deschidere de magazin. Astfel, in saptamana inaugurarii, toti clientii care au un cos de cumparaturi de minimum 100 lei au posibilitatea sa se inscrie la concursul „3 minute de cumparaturi gratuite”. Castigatorul intra in cursa contra cronometru de 3 minute, in urma careia va pleca acasa cu tot ceea ce reuseste sa puna in cos.

Totoadata, in perioada 12-15 septembrie, clientii cu varsta de minimum 50 de ani care isi fac cumparaturile in cele doua unitati nou deschise vor putea beneficia de un serviciu special, oferit in exclusivitate de catre Lidl. Reprezentanti ai celor doua magazine se vor afla la dispozitia clientilor, pentru a-i ajuta sa-si care sacosele de cumparaturi pana la destinatie.

Lidl are in prezent mai mult de 3.000 de angaja?i in reteaua de magazine, centrele regionale de distributie si in sediul central din Romania. Lidl este unul dintre cele mai mari lanturi de magazine din Europa, activand in peste 20 de ?ari europene si avand peste 100 de centre logistice ce asigura aprovizionarea celor aproximativ 10.000 de magazine. Cu peste 170.000 de angaja?i, Lidl se numara printre primii 10 comercian?i de produse alimentare la nivel mondial.

Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...
Tazz, creștere de 37% a partenerilor din retail. Planurile aplicației de food delivery includ listarea Profi, Penny și Carrefour
Tranzacție în piața de food delivery: Tazz este cumpărat de Wolt
Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare din România, parte a grupului eMAG, anunță încheierea unui contract privind achiziția...
Ionut Ardeleanu Director General Auchan Retail Romania
Ionuț Ardeleanu, Auchan: Anul viitor, expansiunea va fi concentrată pe francize
Cu o rețea de 440 de magazine la nivel național sub mărcile Auchan, ATAC, My Auchan, Simply și Auchan Go, care servesc în medie, peste 350.000...
comert electronic
ARMO: Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est
România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce privește valoarea comerțului electronic,...
Mondelez
Mondelēz International, plan de investiții de 30 mil. euro pe piața locală
Mondelēz International, producătorul unor branduri precum Oreo și Philadelphia, a alocat un buget de investiții de aproximativ 30 de milioane de...