Lekkerland iese de pe piata romaneasca | Progresiv

Grupul german Lekkerland, specializat in distributia pe canalul "convenience", a iesit de pe piata romaneasca si a inchis afacerea, ca urmare a performantelor slabe ale subsidiarei romaneasti, Lekkerland Convenience Distributie, au anuntat reprezentantii grupului german. Lekkerland iese de pe piata romaneasca

„In ultimii ani, rezultatele financiare ale Lekkerland Romania nu au fost satisfacatoare. In cadrul strategiei noastre de dezvoltare pe anul 2012, ne-am uitat cu atentie la companie si am analizat motivele scaderii performantei. In consecinta, ne-am dat seama ca nu suntem in masura sa urmam modelul nostru de afaceri – distributia de produse - in Romania. Aceasta constatare, impreuna cu obiectivul nostru strategic general de a ne concentra pe afacerea noastra de baza a condus la decizia de a inchide Lekkerland Romania”, a declarat, pentru Magazinul Progresiv, Inga Koenen, Director Corporate Communications al Lekkerland.

Lekkerland Convenience Distributie a inregistrat in anul 2011 o cifra de afaceri de 210 milioane de lei, in crestere cu 20% fata de anul precedent. Totodata, compania a trecut in 2011 pe profit, cu un rezultat net de 420.000 lei dupa pierderi de peste 7 milioane de lei in 2010. Distribuitorul avea 115 angajati in Romania.

Potrivit unor surse din piata, Lekkerland a pierdut in ultima perioada o serie dintre clientii importanti, mari lanturi de benzinarii, catre care isi distribuia produsele.

Compania Lekkerland, prezenta pe piata romaneasca din 2005, a avut un portofoliu de circa 2.000 de produse alimentare, nealimentare si tutun pe care le distribuia in retelele de benzinarii si magazinele de proximitate.

VISA lanseaza ePosibil, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Visa lansează un program național pentru accelerarea plăților electronice
Visa, lider mondial în domeniul plăților digitale, lansează în România programul ePOSibil, o inițiativă dedicată digitalizării și...
Sufocați de taxe, 60% dintre micii antreprenori din România iau măsuri dure de reducere a costurilor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Sufocați de taxe, 60% dintre micii antreprenori din România iau măsuri dure de reducere a costurilor
Valul de majorări fiscale din 2025 afectează puternic IMM-urile din România. Mai exact, 60% dintre micii antreprenori susțin că sunt „foarte...
Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent, indiferent de geografia în care te afli, să dezvolți un brand puternic. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent să dezvolți un brand puternic
Consumatorii nu erau pregătiți în urmă cu 12 ani de un produs precum SLooP, însă tocmai aceasta a fost oportunitatea pentru brandul de smutiuri...
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței 
Consiliul Concurenței analizează tranzacția prin care grupul Schwarz intenționează să preia magazinele La Cocoș, dar și tranzacțiile prin...
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an
TIPLOG, companie antreprenorială de tipar și logistică, și-a bugetat pentru 2025 o cifră de afaceri de 31 de milioane de lei (6,2 mil. euro),...
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente
România este un producător tradițional de vin cu zeci de mii de mici viticultori și crame artizanale, iar introducerea unei accize pe vinul...