Lactag intra pe piata mezelurilor dupa preluarea unui producator din Craiova | Progresiv

Producatorul de lactate Lactag a achizitionat recent o fabrica de preparate din carne situata in comuna Carcea, langa Craiova, intrand astfel pe piata mezelurilor. Fabrica si activele sale, o investitie realizata cu fonduri europene, au apartinut firmei Central SRL. Lactag intra pe piata mezelurilor dupa preluarea unui producator din Craiova

“Odata cu preluarea activelor, am incheiat un parteneriat, astfel ca vom continua sa livram preparate din carne catre magazinele fostului proprietar. Acum avem la fabrica 35 de angajati, dar vrem sa mai angazam si altii si sa lucram in doua schimburi astfel incat sa optimizam productia”, a declarat Adriean Asan-Mic, directorul general si unul dintre actionarii Lactag pentru revista Magazinul Progresiv.

Unitatea de procesare din comuna Carcea produce de la mezeluri fiert-afumate de la crenvursti, salamuri si parizer, pana la produse traditionale precum muschi sau jambon, fara adaos-uri de conservanti saqu potentiatori de aroma.

Mezelurile produse langa Craiova erau comercializate sub Casa Corina, marca utilizata si pentru reteaua de magazine. Preparatele vor fi distribuite atat in magazinele proprii ale Lactag din reteaua “Pe gustate!” cu 16 magazine operationale in prezent, cat si catre ceilalti parteneri.
Pe viitor, Lactag va continua sa extinda reteaua “Pe gustate!”, astfel incat la sfarsitul lunii mai sa ajunga la 26 de magazine. Pana la sfarsitul anului compania isi propune sa ajunga la circa 50 de magazine operationale.

Producatorul de lactate Lactag din Costesti (judetul Arges) a fost cumparat in vara anului trecut de catre unul dintre fondatorii producatorului de inghetata Top Gel, Robert Iriza si de fostul director general al aceleiasi companii,  Adriean Asan-Mic. Compania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 4,7 milioane de euro si estimeaza pentru acest an o crestere de peste doua ori la 10-12 milioane de euro.

Cum s-a schimbat raportul de forte in marci private si branduri
Cum s-a schimbat raportul de forțe dintre mărcile private și branduri
Dacă perioada de pandemie și majorările continue de preț au făcut din mărcile private un câștigător la nivelul pieței bunurilor de larg...
Magazin Specializat Bacania La Stan, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Băcănia La Stan, un concept în care produsele sunt selectate „ca la carte”
După ce timp de 21 de ani a activat exclusiv în domeniul imobiliar, Cornel Stan deschidea anul trecut o afacere complet diferită – o băcănie...
Analiza categoria de iaurt, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Teoria pașilor atent calculați în categoria de iaurt
Deși complicat, impredictibil, cu modificări legislative și fiscale, 2024 a fost anul care a inversat trendul în piața de iaurt, vânzările...
cos de cumparaturi gol analiza inflatie
Românii în fața inflației: 46% consideră că ceea ce cumpără în prezent este strict necesar
Inflația ridicată i-a determinat pe români să prioritizeze cheltuielile pentru acoperirea nevoilor de bază. Astfel, 46% dintre ei sunt de acord,...
Bestjobs: Tinerii iau cu asalt piața muncii. Peste 50% dintre aplicări vin de la candidații sub 35 de ani. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tinerii iau cu asalt piața muncii. Peste 50% dintre aplicări vin de la candidații sub 35 de ani
În primele 3 luni din 2025, piața muncii din România a încetinit comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent. Incertitudinile economice,...
pret oua avertisment consiliul concurentei
Avertismentul Consiliului Concurenței: Anunțarea unor majorări de prețuri poate încălca Legea Concurenței
Consiliul Concurenței atrage atenția că fiecare companie trebuie să își stabilească independent politica comercială, iar anticiparea unui...