Kraft Foods Romania isi schimba numele in Mondelez Romania | Progresiv

Kraft Foods Romania S.A., lider in piata locala de cafea, ciocolata si biscuiti, isi schimba numele in Mondelez Romania S.A. Schimbarea a devenit efectiva incepand cu data de 25 aprilie 2013. Kraft Foods Romania isi schimba numele in Mondelez Romania

La 1 octombrie 2012, Kraft Foods s-a impartit in doua companii publice: o companie de snacks cu prezenta la nivel global si o companie de produse de bacanie cu operatiuni in America de Nord. Aceasta din urma, isi mentine numele de Kraft Foods Group, Inc, in vreme ce compania de snacks cu prezenta la nivel global a fost denumita Mondelez International.

„Decizia de a imparti compania s-a datorat strategiei diferite de crestere si dezvoltare intre categoriile de snacks si celelalte produse alimentare din portofoliul companiei. Mai mult, aceste categorii aveau nevoie de directii noi de dezvoltare, elaborate in piete separate”, se arata intr-un comunicat al companiei.

Noul nume al companie este un cuvant recent inventat. “Monde” este inspirat din versiunea latina a cuvantului “lume”, si “delez” este o expresie originala a cuvantului “delicios.” In plus, cuvantul “International” exprima natura globala a afacerii.

Mondelez Romania este lider de piata in categoriile de cafea, ciocolata si biscuiti in Romania, pozitie pe care doreste sa o consolideze prin investitia continua in marcile sale, prin inovatie si extinderea gamei de produse.

“Ca membru al Mondelez International si al regiunii MEU, care reprezinta acum 39% din veniturile totale ale companiei, oamenii nostri vor beneficia de noi oportunitati. In afara de acestea, fiind parte dintre cele mai mari si importante regiuni europene vom putea sa adoptam si sa adaptam noile strategii comune, sa investim in lansarea de programe inovatoare pentru a dezvolta afacerea mai repede. Este inceputul unei calatorii noi si palpitante pentru angajatii si consumatorii nostri”, a declarat, intr-un comunicat, Gerard Chandran, Managing Director, Mondelez Romania.

Mondelez International, Inc., listata NASDAQ, a inregistrat venituri de 35 miliarde de dolari in 2012. Prezenta in 165 de tari, Mondelez International este lider mondial in ciocolata, biscuiti, guma, dulciuri, cafea si bauturi, cu marci de miliarde de dolari, cum ar fi ciocolata Cadbury, Cadbury Dairy Milk si Milka, cafeaua Jacobs, biscuitii LU, Nabisco si Oreo, bauturile Tang si guma Trident. Mondelez International este listata la indicii bursieri Standard and Poor’s 500, NASDAQ 100 si Dow Jones Sustainability Index.
Vizitati www.mondelezinternational.com si www.facebook.com/mondelezinternational.

Mondelez Romania este prezenta pe piata locala din anul 1994, avand in portofoliu marcile Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo, Tuc, Belvita.

Cirese romanesti_Freshful by eMAG
Interesul consumatorilor pentru fructele bio continuă să crească
Freshful, hipermarket 100% online, a înregistrat o creștere semnificativă a interesului pentru fructe și legume certificate ecologic, raportând...
analiza sierra quadrant blocaj financiar intarziere plata facturi
Studiu: 1 din 4 angajați români ia în calcul schimbarea locului de muncă
Lipsa siguranței psihologice și reziliența scăzută sunt factorii care pot sta la baza deciziei angajaților privind schimbarea locului de...
România, țara în care decalajul puterii de cumpărare se adâncește
Raportul calitate-preț, principalul motiv pentru schimbarea mărcii de alimente
Consumatorii își doresc să cumpere alimente care să corespundă cu valorile lor în materie de sănătate, confort și sustenabilitate, dar...
Tranzactie pe piata de curierat: Sameday preia Cargus, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Tranzacție pe piața de curierat: SAMEDAY achiziționează Cargus
SAMEDAY, compania românească de curierat, își continuă strategia de dezvoltare prin semnarea contractului de achiziție a Cargus. Achiziția...
Radu Savopol, 5 to go
Radu Savopol, 5 to go: La început am fost un one man show. Acolo a fost greșeala majoră
Multe din momentele de succes ale unui antreprenor sunt precedate deseori de încercări și nereușite. În cazul lui Radu Savopol, Cofondator al 5...
Danone Terapie digestiva, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă dedicată sănătății digestive. Inițiativa este susținută științific...