Kraft completeaza gama pralinelor cu Milka Thank You | Progresiv

Dupa succesul pralinelor I Love Milka, Kraft Foods a completat portofoliul pralinelor cu Milka Thank You. Noul sortiment a aparut din dorinta de a le oferi consumatorilor un produs inovativ la nivel de concept, care sa-i ajute sa-si manifeste sentimentele de recunostinta. Kraft completeaza gama pralinelor cu Milka Thank You

Pralinele Milka Thank You au o forma unica, de floare, si sunt umplute cu crema „dessert au chocolat”. romovarea pralinelor Milka Thank You a fost construita in jurul platformei digitale www.milkathankyou.ro ce are rolul de a incuraja consumatorii sa-si exprime mai des sentimentele de recunostinta.
„Obiectivul campaniei a fost sa pozitionam Milka Thank You drept produsul ideal pentru ocaziile in care vrei sa-ti arati recunostinta, iar provocarea a fost sa ii facem pe oameni sa constientizeze existenta a numeroase gesturi simple, facute de oameni dragi din jurul nostru, pentru care ar trebui sa multumim”, declara Cristina Pindaru, Brand Manager Milka.

Site-ul www.milkathankyou.ro ofera utilizatorilor sai un instrument interactiv si util pentru a-si arata recunostinta si a multumi intr-un mod inedit celor din jur. Mai mult, participantii se pot inscrie in concursul desfasurat pe site – trebuie doar sa trimita e carduri de multumire celor dragi si au posibilitatea de a castiga zilnic premii cu care sa-i surprinda pe acestia. Cei trei norocosi castigatori ai fiecarei zile primesc doua cutii de praline Milka Thank You, dintre care una va fi livrata direct persoanei dragi, impreuna cu un mesaj de multumire.

Peste 11.000 de mesaje de multumire au fost trimise prin intermediul Milka Thank You, iar concursul a adunat mai mult de 7.500 de participanti unici pana la momentul lansarii oficiale.

Conform studiului AdTracker realizat de Synovate, mai mult de 70% dintre romani cunosc pralinele Milka si una din zece persoane le mentioneaza spontan cand i se cere sa numeasca un brand de praline cunoscut. La nivel de notorietate, pralinele Milka au inregistrat o crestere de doua puncte procentuale in primele luni ale anului 2010 fata de aceeasi perioada a anului trecut.

De asemenea, Milka este plasata pe locul doi in cadrul Brand Community Power Model, clasamentul celor mai puternice 40 de branduri din Romania realizat de B&P Brandivia si GfK Romania, rezultat ce confirma atasamentul comunitatii de consumatori fata de marca.

VISA lanseaza ePosibil, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Visa lansează un program național pentru accelerarea plăților electronice
Visa, lider mondial în domeniul plăților digitale, lansează în România programul ePOSibil, o inițiativă dedicată digitalizării și...
Sufocați de taxe, 60% dintre micii antreprenori din România iau măsuri dure de reducere a costurilor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Sufocați de taxe, 60% dintre micii antreprenori din România iau măsuri dure de reducere a costurilor
Valul de majorări fiscale din 2025 afectează puternic IMM-urile din România. Mai exact, 60% dintre micii antreprenori susțin că sunt „foarte...
Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent, indiferent de geografia în care te afli, să dezvolți un brand puternic. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent să dezvolți un brand puternic
Consumatorii nu erau pregătiți în urmă cu 12 ani de un produs precum SLooP, însă tocmai aceasta a fost oportunitatea pentru brandul de smutiuri...
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței 
Consiliul Concurenței analizează tranzacția prin care grupul Schwarz intenționează să preia magazinele La Cocoș, dar și tranzacțiile prin...
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an
TIPLOG, companie antreprenorială de tipar și logistică, și-a bugetat pentru 2025 o cifră de afaceri de 31 de milioane de lei (6,2 mil. euro),...
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente
România este un producător tradițional de vin cu zeci de mii de mici viticultori și crame artizanale, iar introducerea unei accize pe vinul...