Kaufland, a fi sau a nu fi in Serbia | Progresiv

Retailerul Kaufland a decis ca vrea sa intre pe piata din Serbia, dupa opt ani in care nu a incercat sa patrunda pe noi piete, anunta Planet Retail. Kaufland, a fi sau a nu fi in Serbia

 Retailerul german, membru al grupului Schwarz, intentioneaza astfel sa il urmareasca pe Lidl, care isi pregateste lansarea pe piata din Serbia de cativa ani. Potrivit Lebensmittel Zeitung, Kaufland a inceput in luna ianuarie a acestui an sa lucreze la stabilirea unei filiale nationale, care ar face din Serbia a opta piata pentru retailer.

Kaufland si-a inceput prima incursiunea globala in anul 1998 cand a intrat pe piata din Cehia. Ultima piata in care retailerul si-a pus amprenta a fost Bulgaria, in anul 2006. In statele din fosta Iugoslavie, Kaufland este  prezent doar  in Croatia. Pentru discounterul Lidl, Serbia va reprezentat a 27-a piata europeana.

Potrivit topului celor mai mari retaileri, realizat de firma de consultanta de audit si consultanta Deloitte, impreuna cu Planet Retail, grupul german de retail Schwartz ocupa locul al saselea la nivel mondial, in functie de veniturile obtinute in 2012, de peste 87 de miliarde de dolari.

economie circulara
Academia de Sustenabilitate a lansat IMM4IMM, un marketplace dedicat afacerilor românești
Academia de Sustenabilitate, proiect dezvoltat de Social Innovation Solutions, a lansat IMM4IMM, un marketplace de soluții sustenabile. Gândit ca...
Ruxandra Târlescu Partener și Lider Retail & Consumer Markets PwC România
Ruxandra Târlescu preia conducerea departamentului de consultanță fiscală și juridică PwC România
Ruxandra Târlescu preia conducerea departamentului de consultanță fiscală și juridică al PwC România începând cu data de 1 noiembrie....
magazine diana
Magazine DIANA deschide o nouă locație în județul Dâmbovița
Rețeaua de Magazine DIANA a deschis o nouă locație în Potlogi, județul Dâmbovița, ajungând astfel la 83 de unități comerciale. Magazinul...
Achizitie LaFantana tranzactie axel johnson oresa. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Axel Johnson achiziționează La Fântâna de la Oresa
Axel Johnson Inc. (AJI) anunță achiziția companiei La Fântâna S.R.L, unul din principalii furnizori pe piața soluțiilor de apă din Europa...
Lidl extinde rețeaua de magazine la nivel național. citeste mai mult pe revistaprogresiv.ro
Lidl România deschide un nou magazin în Timișoara și ajunge la o rețea națională de 361 de locații
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în municipiul Timișoara, județul Timiș, acesta fiind magazinul cu...
cumparaturi_de_alimente_2
Furnizorul care pune la raft brandul propriu și marcă privată vinde de 48 de ori mai mult produsul private label
Ultimii ani au adus schimbări profunde pe piața FMCG, acestea fiind influențate de mai mulți factori de presiune economică și socială. Un...