Kaufland deschide un hypermarket la Navodari | Progresiv

Retailerul german Kaufland a deschis, astazi, un hypermarket la Navodari, al 78-lea al retelei in Romania.Compania mai detine in judetul Constanta hypermarketurila Constanta si Medgidia. Kaufland deschide un hypermarket la Navodari

Noul magazin este al saptelea hypermarket inaugurat de compania de retail in acest an, dupa magazinele din Sfantu Gheorghe, Medgidia, Bistrita, Alexandria, Drobeta Turnu Severin si Bucuresti

Oferta Kaufland include peste 15.000 de articole, iar investitia medie intr-un hypermarket este de circa 7-10 milioane de euro.

Pana la sfarsitul anului,Kaufland  ar mai putea deschide alte magazine in orase precum Pascani, Falticeni, Iasi sau Calarasi.

Parte a grupului Schwarz, Kaufland Romania este cea mai mare companie de retail in functie de cifra de afaceri. Retailerul a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 5,58 miliarde de lei (1,32 miliarde euro), in crestere cu aproape 20% fata de 2010

La nivel european, Kaufland opereaza  peste 1.060 de hypermarketuri din Germania, Polonia, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Bulgaria si Croatia.

Aquatique își adjudecă din nou titlurile de ”Cea mai bună apă minerală plată pentru copii” și ”Cea mai bună apă minerală plată pentru sugari”. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Aquatique, desemnată din nou ”Cea mai bună apă minerală plată pentru copii” și ”Cea mai bună apă minerală plată pentru sugari”
Aquatique, brand aflat în portofoliul companiei Romaqua Group, a obținut, din nou, premiul pentru ”Cea mai bună apă minerală plată pentru...
Lorina Seres_OwnerCEO Ginza Invest, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Ginza Invest țintește vânzări de 1 mil. euro cu brandul Nebulous Stars până în 2027
Ginza Invest, distribuitor de jucătorii, a lansat pe piața locală brandul Nebulous Stars, un concept inovator de retail educațional și...
Unilever caută cumpărător pentru branduri cu vânzări de un miliard de euro. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Unilever caută cumpărător pentru branduri cu vânzări de un miliard de euro
Unilever intenționează să vândă o serie de branduri alimentare care înregistrează vânzări cumulate de aproximativ un miliard de euro, a...
produse editie limitata Craciun studiu Reveal Marketing Research
Șapte din zece români, atrași de edițiile limitate de produse lansate cu ocazia Crăciunului
Șapte din zece români sunt atrași de diferitele ediții limitate de produse lansate cu ocazia Crăciunului, conform celui mai recent studiu al...
Producția mondială de vin va atinge cel mai scăzut nivel de ultimii 60 de ani. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Producția mondială de vin va atinge cel mai scăzut nivel de ultimii 60 de ani
Producția mondială de vin va atinge în 2024 cel mai mic nivel din ultimii 60 de ani în condițiile în care cramele din emisferele de Nord și...
Glovo analiza comenzi supermarket Romania
Glovo: România, locul al doilea la nivel mondial privind comenzile de la supermarket
România se clasează pe locul al doilea la nivel global în grupul Glovo, după Spania, în ceea ce privește numărul de comenzi de la supermarket,...