Kaufland deschide al doilea magazin din Oradea | Progresiv

Retailerul german cu profil de discount Kaufland continua sa se extinda, deschizand, pe strada Nufarului nr. 110, al doilea hypermarket al sau din Oradea, oras care gazduieste magazine ale tuturor retelelor de hypermarketuri prezente pe piata romaneasca. In urma acestei deschideri, Kaufland ajunge la 91 de hypermarketuri in Romania. Kaufland deschide al doilea magazin din Oradea


 
Prin deschiderea celui de-al doilea magazin al sau din Oradea, Kaufland continua strategia de consolidare a prezentei sale in orasele mari din ROmania. Retailerul a deschis anul acesta al doilea hypermarket al sau din Targu Mures dupa ce a inaugurat, in 2013, al treilea magazin din Ploiesti si Galati si alte doua hypermarketuri in Bucuresti, unde opera deja patru unitati comerciale.

Piata de retail din Oradea, oras aflat la granita cu Ungaria, este destul de dificila. Hypermarketul Pic, inchis in urma intrarii in insolventa a companiei argesene, a fost transformat in spatiu logistic, iar Auchan a acceptat sa preia doar unul dintre cele doua hypermarketuri operate aici de Real, celalalt ramanand in portofoliul Metro. Tot in Oradea, Carrefour detine doua hypermarketuri.

Kaufland este una dintre cele mai mari retele de hypermarketuri din Europa, cu peste 1.100 magazine in sapte tari (Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croatia, Bulgaria si Romania). Kaufland Romania are peste 12.000 de angajati in Romania, la sediul central din Bucuresti, in magazinele deschise, precum si la centrele logistice situate in Parcul Industrial Ploiesti si Turda.

Nestlé România. Pentru a îndeplini așteptările consumatorilor și a răspunde tendințelor globale de adoptare a unei alimentații echilibrate, Nestlé își revizuiește strategia de nutriție și introduce o nouă abordare “Bun pentru tine, bun pentru planetă” Vezi mai multe pe revista.progresiv.ro
Nestlé vrea să-și crească vânzările de produse mai nutritive cu peste 20 miliarde euro până în 2030
Nestlé și-a stabilit obiectivul de a crește vânzările produselor sale mai nutritive cu 20-25 de miliarde de franci elvețieni (echivalent cu...
Logo magazin Lidl, fatada de sticla a unei locatii Lidl Romania, discounter activ pe piata din Romania
Lidl își propune să ajungă la zero emisii (Net-Zero) până în 2050
Lidl se angajează să ajungă o companie cu zero emisii (Net-Zero), ca urmare a unor noi obiective în ceea ce privește protejarea mediului prin...
Perla Harghitei_Tecon project 002
Perla Harghitei investește 2,8 mil. euro într-o nouă clădire de birouri
Perla Harghitei, una dintre cele mai importante companii de îmbuteliere de apă minerală naturală din România, a alocat un buget de 2,8 milioane...
Arnaud Dussaix
Arnaud Dussaix se întoarce în Carrefour și preia conducerea Supeco
Arnaud Dussaix, cu o experiență vastă de peste două decenii pe piața de retail din sud-estul Europei, se întoarce în Carrefour România....
Genesis Biopartner statie biogaz Cordun Neamt
Genesis Biopartner a investit 17 milioane de euro într-o nouă stație de biogaz
Grupul Genesis Biopartner a inaugurat o nouă stație de biogaz în comuna Cordun, județul Neamț, după o investiție de aproximativ 17 milioane de...
Auchan Bradu 2
Auchan redeschide încă un magazin în Pitești după ce a finalizat modernizarea acestuia
După ce a dus conceptul de hiperstore la Pitești prin remodelarea locației din Găvana, Auchan anunță redeschiderea celui de-al doilea...