Italian companies San Pellegrino and Barilla expand production capacity | Progresiv

Nestlé Italia is investing 90 million euros in the restructuring of its water and soft drinks factory in San Pellegrino Terme, reports daily Il Sole 24 Ore. Upgrade work will be done without interruption to production and should last four years, however a new bottling line is already operational. Last year, the Sanpellegrino group produced an estimated 1.6 billion bottles and the plan is to increase this figure by 25% over the next six years. To this end, it is planning the construction of another bottling line. Italian companies San Pellegrino and Barilla expand production capacity

Elsewhere, fellow Italian firm, pasta manufacturer Barilla, is investing 50 million euros to expand its pasta sauces plant in Rubbiano near Parma. The work will be completed in 2018 and will make it the largest and most efficient production plant of pasta sauces in Europe, with a maximum production capacity of over 122,000 tons/year. (www.esmmagazine.com)

Parc de Retail dezvoltat de K2 Retail Properties, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
K2 Retail Properties accelerează investițiile în orașele mici și mijlocii
Cu un portofoliu de 24 de parcuri de retail, dintre care 14 în curs în dezvoltare, pentru care a fost alocat un buget de investiții de peste 36 de...
Lansarea berii 1923 Un Mit in Auchan Crangasi 5
Noua bere a FC Rapid, disponibilă în premieră în rețeaua Auchan
După lansarea fan shop-ului FC Rapid, a berii Giuleșteana și a vinului oficial al FC Rapid, Povestea Alb-Vișinie, Auchan România continuă...
angajati loc de munca
Deloitte: Asistăm la o estompare accelerată a granițelor tradiționale dintre funcții, industrii și forme de muncă 
Angajatorii din România (66%) consideră că ajustarea structurii organizației pentru a echilibra agilitatea și flexibilitatea necesare...
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché
Retailerul belgian Colruyt Group intenționează să vândă 81 de magazine din Franța către Groupement Les Mousquetaires, proprietarul...
consum bere la meciuri de fotbal studiu Reveal Marketing Research
Studiu: Berea, strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor
Berea este strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor - aceasta este concluzia unei cercetări de piață realizate de Reveal Marketing...
Lidl : 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl: 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România
Lidl România anunță că, începând cu 19 iunie, clienții vor găsi în Piața Lidl doar roșii provenite exclusiv de la producători...