Ipsos Romania a dezvoltat un studiu care masoara performanta produselor nou lansate | Progresiv

Ipsos Romania a anuntat lansarea serviciului InnoQuest Tracker, o solutie rapida, flexibila si actionabila care permite urmarirea indeaproape a performantei produselor recent lansate pe piata. Acesta permite un bilant complet la 3 luni de la lansarea produsului pe piata. Ipsos Romania a dezvoltat un studiu care masoara performanta produselor nou lansate

InnoQuest Tracker este un studiu operational care urmareste doua obiective:
1) Identificarea cumparatorilor unui produs nou lansat. In general, in acest stadiu, producatorii nu dispun de date de retail audit iar InnoQuest Tracker le permite sa afle – si inca din cea de-a treia luna de la lansare (sau de la momentul in care marca atinge 0.5% cota de piata) – daca au targetat bine produsul sau, cu alte cuvinte, daca si-au recrutat bine consumatorii pe care ii aveau in vedere. Ipsos, prin intermediul InnoQuest Tracker, poate sa identifice motivatiile incercarii imediate a produsului de catre unii dintre consumatori, ca si motivatiile celor care, desi au auzit de produs, nu au fost tentati sa il consume.
2) Intelegerea aspectelor mai profunde ale performantei pe piata ale unui produs imediat, la cateva luni de la lansare, indiferent daca scopul este de a consolida resursele si eforturile in jurul directiei alese, de a corecta punctele slabe (daca acestea sunt legate de pret, de ambalaj, de strategi de comunicare, de notorietate, de vizibilitate la raft sau de produs in sine).

Pe langa intervievarea directa a consumatorilor, studiul include si un modul de “Social Listening” in care se analizeaza reactiile din mediul online generate de lansarea produsului. Mai exact, modulul permite, fara utilizarea unui chestionar, intelegerea modului spontan in care primii consumatori ai produsului transmit impresii despre acesta.

Ipsos este cea de-a treia mare companie globala independenta specializata in studii de cercetare de piata. La nivel international, grupul este prezent in 85 de tari si opereaza sondaje pentru mai mult de 5.000 de clienti.
In Romania, Ipsos este reprezentata prin doua divizii: Ipsos Research si Ipsos Interactive Services care formeaza impreuna o echipa de peste 700 de angajati permanenti localizati in Bucuresti si Brasov. 

Marius Bîcu, proprietarul Ferma cu Omenie
Ferma cu Omenie demarează investițiile pentru o fabrică nouă la Ocna Mureș
Producătorul de brânzeturi Ferma cu Omenie a achiziționat un teren la Ocna Mureș, unde vrea să construiască o nouă fabrică. Proiectul este...
ambalaje cu garantie SGR colectare de RetuRO
Aproape 474 de milioane de ambalaje SGR, returnate în luna iulie
În cele opt luni de la implementare, Sistemul de Garanție-Returnare s-a dezvoltat constant, înregistrând lunar cifre în creștere. În luna...
centru comercial spatiu de retail livrare de proiecte de retail. Vezi mai multe pe revistaprogresiv
Livrările de proiecte de retail din prima jumătate a anului, triple față de 2023
Primul semestru din 2024 a fost foarte dinamic în ceea ce privește livrările de noi proiecte de retail, adăugând aproximativ 106.000 de metri...
Alexandru Turcanu Country Manager Munch
Munch, creștere de circa 80% a numărului de clienți în lunile de vară
Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, a raportat o creștere cu aproape 80% a numărului de clienți în cele trei lunile de...
cumparaturi de produse de tip nutriție specială pe Sezamo
Sezamo: 1 din 5 coșuri conține cel puțin un produs de tip nutriție specială
Supermarketul online Sezamo anunță creșterea interesului clienților pentru produse de tip nutriție specială, cu 1 din 5 coșuri conținând cel...
Ds Smith ambalaje 2749 RHM_DSS
DS Smith lansează un serviciu prin care companiile pot evalua reciclabilitatea ambalajelor
DS Smith, furnizor de top în domeniul ambalajelor sustenabile, anunță lansarea Serviciului de Evaluare a Reciclabilității (RES), prin care...