Ipsos Romania a dezvoltat un studiu care masoara performanta produselor nou lansate | Progresiv
Ipsos Romania a anuntat lansarea serviciului InnoQuest Tracker, o solutie rapida, flexibila si actionabila care permite urmarirea indeaproape a performantei produselor recent lansate pe piata. Acesta permite un bilant complet la 3 luni de la lansarea produsului pe piata.
InnoQuest Tracker este un studiu operational care urmareste doua obiective:
1) Identificarea cumparatorilor unui produs nou lansat. In general, in acest stadiu, producatorii nu dispun de date de retail audit iar InnoQuest Tracker le permite sa afle – si inca din cea de-a treia luna de la lansare (sau de la momentul in care marca atinge 0.5% cota de piata) – daca au targetat bine produsul sau, cu alte cuvinte, daca si-au recrutat bine consumatorii pe care ii aveau in vedere. Ipsos, prin intermediul InnoQuest Tracker, poate sa identifice motivatiile incercarii imediate a produsului de catre unii dintre consumatori, ca si motivatiile celor care, desi au auzit de produs, nu au fost tentati sa il consume.
2) Intelegerea aspectelor mai profunde ale performantei pe piata ale unui produs imediat, la cateva luni de la lansare, indiferent daca scopul este de a consolida resursele si eforturile in jurul directiei alese, de a corecta punctele slabe (daca acestea sunt legate de pret, de ambalaj, de strategi de comunicare, de notorietate, de vizibilitate la raft sau de produs in sine).
Pe langa intervievarea directa a consumatorilor, studiul include si un modul de “Social Listening” in care se analizeaza reactiile din mediul online generate de lansarea produsului. Mai exact, modulul permite, fara utilizarea unui chestionar, intelegerea modului spontan in care primii consumatori ai produsului transmit impresii despre acesta.
Ipsos este cea de-a treia mare companie globala independenta specializata in studii de cercetare de piata. La nivel international, grupul este prezent in 85 de tari si opereaza sondaje pentru mai mult de 5.000 de clienti.
In Romania, Ipsos este reprezentata prin doua divizii: Ipsos Research si Ipsos Interactive Services care formeaza impreuna o echipa de peste 700 de angajati permanenti localizati in Bucuresti si Brasov.