Industria locala de cercetare de piata se reuneste la Marketing Research Conference 2013 | Progresiv

Pe 15 si 16 mai are loc Marketing Research Conference 2013, cel mai important eveniment al industriei locale de cercetare de piata, ajuns la editia a patra. Tema de anul acesta a conferintei, shopper marketing, a fost determinata de interesul crescut al companiilor catre intelegerea comportamentului de cumparare si pe concentrarea activitatilor de marketing ale brandurilor cat mai aproape de punctul de cumparare. Industria locala de cercetare de piata se reuneste la Marketing Research Conference 2013

Principalele teme care vor fi acoperite in cadrul conferintei sunt:

  • noi trenduri de consum;
  • identificarea barierelor de achizitie;
  • tipologii de consumatori;
  • modalitati de identificare a unor audiente valoroase;
  • shopper marketing, de la research la consumer engagement.
Conferinta este structurata in doua jumatati de zile cu prelegeri, completate de un seminar despre tehnologii de cercetare in shopper marketing, care va fi sustinut de Marek Kempka (Director Shopper Technology Europe, Nielsen) in prima zi a conferintei, pe o durata de aproximativ 4 ore. Seminarul se adreseaza specialistilor in marketing, retailerilor si angajatilor agentiilor de ATL, BTL sau shopper marketing, care sunt interesati de tehnici inovatoare aplicate in Shopper Research si de folosirea lor pentru imbunatatirea planurilor de marketing si comunicare in store. In plus, in cadrul seminarului vor fi testate tehnologiile de mobile eye tracking si virtual shopping si se vor da exemple de folosire a datelor colectate in tactici de shopper marketing.

Prima zi de conferinta pune accent pe cele mai noi trenduri de consum. Invitati in cele 2 paneluri de prezentari sunt: Catalina Cernica (Managing Director, Spring Research, UK), Marian Marcu (Managing Partner, Novel Research), Radu Bogdan (Managing Partner, Brennan Research & Consultants), Alexandra Iavorschi (Managing Director, Starcom MediaVest), Bogdana Butnar (Industry Manager, Google Romania), Dana Bursuc (Senior Marketing & Communication Director, Cosmote), Mihail Stanciu (Strategy & Innovation Director, Hippos).

Cea de-a doua zi se concentreaza pe schimbarile survenite in comportamentul de cumparare, pornind de la cele mai noi tehnici de cercetare si instrumente de observare si influentare a acestuia si culminand cu modalitati de generare de consumer engagement prin canale digitale sau traditionale, ca reactie la aceste schimbari.

Invitatii din aceasta zi sunt: Alice Mihai (Business Development Director, ISRA Center), Mihaela Alexandru (Qualitative Research Director, 360Insights),Michael Michalis (Fondator si Managing Director, DigitalMR, UK), Daniel Enescu (Managing Partner, Daedalus Millward Brown), Anton Gherca (Senior Strategic Planner, Atelier Sapte), Cristina Vasile (Senior Research Consultant, GfK Romania), Raluca Samoila (Shopper Marketing Manager, G2 Romania),Ioan Simu (General Manager, Mercury Research), Adina Vlad (Managing Partner, Unlock Market Research), Roxana Memetea (Managing Partner, DDB Romania), Mona Opran (COO, Saatchi & Saatchi).

Marketing Research Conference 2013 este o conferinta din seria SMARK KnowHow. Acesta este cel de-al treilea din seria de sapte evenimente SMARK KnowHow de anul acesta, dedicate profesionistilor din industria de marketing si comunicare. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de 8 mai inclusiv este disponibil un pret de tip early bird, cu 15% reducere.

Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul oficial al conferintei.
PENNY continuă extinderea rețelei și deschide trei magazine noi în Vărăști, Strejnicu și Dolhasca
PENNY continuă extinderea rețelei și deschide trei magazine noi 
PENNY continuă extinderea rețelei sale la nivel național și inaugurează trei noi magazine în Vărăști (județul Giurgiu), Strejnicu (județul...
România, țara în care decalajul puterii de cumpărare se adâncește
BCR: Salariile cresc, dar puterea de cumpărare scade și consumul dă semne de oboseală
Au apărut semnele de oboseală în consum, arată datele BCR, care indică faptul că vânzările au urcat ușor în luna septembrie, dar rămân...
evolutie inflatie scumpiri alimente
Alimentele au continuat să se scumpească și în luna octombrie
Inflația a rămas pe traiectoria prevăzută și în luna octombrie, potrivit datelor Institutului Național de Statistică, însă alimentele au...
Libra Internet Bank și Banca de Investiții și Dezvoltare accelerează accesul la finanțare pentru antreprenori
Libra Internet Bank a semnat cu Banca de Investiții și Dezvoltare (BID) Convenția de Garantare privind garanția de Portofoliu pentru IMM și...
Spirits România propune un model de taxare care ar aduce statului venituri suplimentare de 3,6 miliarde de lei, până în 2030. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Spirits România propune un model de taxare care ar aduce statului venituri suplimentare de 3,6 mld. lei, până în 2030
Spirits România, asociația patronală care reunește principalii producători și importatori de băuturi spirtoase din România, a trimis...
risipa alimentara legislatie actualizata de Guvern
ANSVSA se implică în lupta privind combaterea risipei alimentare
În perioada 7 – 31 octombrie 2025, Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA) a desfășurat, la...