Industria locala de cercetare de piata se reuneste la Marketing Research Conference 2013 | Progresiv

Pe 15 si 16 mai are loc Marketing Research Conference 2013, cel mai important eveniment al industriei locale de cercetare de piata, ajuns la editia a patra. Tema de anul acesta a conferintei, shopper marketing, a fost determinata de interesul crescut al companiilor catre intelegerea comportamentului de cumparare si pe concentrarea activitatilor de marketing ale brandurilor cat mai aproape de punctul de cumparare. Industria locala de cercetare de piata se reuneste la Marketing Research Conference 2013

Principalele teme care vor fi acoperite in cadrul conferintei sunt:

  • noi trenduri de consum;
  • identificarea barierelor de achizitie;
  • tipologii de consumatori;
  • modalitati de identificare a unor audiente valoroase;
  • shopper marketing, de la research la consumer engagement.
Conferinta este structurata in doua jumatati de zile cu prelegeri, completate de un seminar despre tehnologii de cercetare in shopper marketing, care va fi sustinut de Marek Kempka (Director Shopper Technology Europe, Nielsen) in prima zi a conferintei, pe o durata de aproximativ 4 ore. Seminarul se adreseaza specialistilor in marketing, retailerilor si angajatilor agentiilor de ATL, BTL sau shopper marketing, care sunt interesati de tehnici inovatoare aplicate in Shopper Research si de folosirea lor pentru imbunatatirea planurilor de marketing si comunicare in store. In plus, in cadrul seminarului vor fi testate tehnologiile de mobile eye tracking si virtual shopping si se vor da exemple de folosire a datelor colectate in tactici de shopper marketing.

Prima zi de conferinta pune accent pe cele mai noi trenduri de consum. Invitati in cele 2 paneluri de prezentari sunt: Catalina Cernica (Managing Director, Spring Research, UK), Marian Marcu (Managing Partner, Novel Research), Radu Bogdan (Managing Partner, Brennan Research & Consultants), Alexandra Iavorschi (Managing Director, Starcom MediaVest), Bogdana Butnar (Industry Manager, Google Romania), Dana Bursuc (Senior Marketing & Communication Director, Cosmote), Mihail Stanciu (Strategy & Innovation Director, Hippos).

Cea de-a doua zi se concentreaza pe schimbarile survenite in comportamentul de cumparare, pornind de la cele mai noi tehnici de cercetare si instrumente de observare si influentare a acestuia si culminand cu modalitati de generare de consumer engagement prin canale digitale sau traditionale, ca reactie la aceste schimbari.

Invitatii din aceasta zi sunt: Alice Mihai (Business Development Director, ISRA Center), Mihaela Alexandru (Qualitative Research Director, 360Insights),Michael Michalis (Fondator si Managing Director, DigitalMR, UK), Daniel Enescu (Managing Partner, Daedalus Millward Brown), Anton Gherca (Senior Strategic Planner, Atelier Sapte), Cristina Vasile (Senior Research Consultant, GfK Romania), Raluca Samoila (Shopper Marketing Manager, G2 Romania),Ioan Simu (General Manager, Mercury Research), Adina Vlad (Managing Partner, Unlock Market Research), Roxana Memetea (Managing Partner, DDB Romania), Mona Opran (COO, Saatchi & Saatchi).

Marketing Research Conference 2013 este o conferinta din seria SMARK KnowHow. Acesta este cel de-al treilea din seria de sapte evenimente SMARK KnowHow de anul acesta, dedicate profesionistilor din industria de marketing si comunicare. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de 8 mai inclusiv este disponibil un pret de tip early bird, cu 15% reducere.

Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul oficial al conferintei.
Business afacere antreprenoriala Miedaria familia Negot sticla de mied antreprenor roman. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Din stup în pahar, traseul unui business creat din trei ingrediente: Miedăria
Cei cinci stupi de albine primiți drept cadou de nuntă au reprezentat punctul de pornire în aventura antreprenoriatului pentru familia Negoț cu...
Trenduri consumator comportamentul consumatorului in 2025 marcat de incertitudine, frica de inteligenta artificiala. vezi pe revistaprogresiv.ro
Consumatorul român, prins în spirala neîncrederii față de lideri
Trăim într-o lume din ce în ce mai polarizată, în care globalizarea, democrația și disparitățile economice influențează cursul lucrurilor....
Marco Hoessl CEO Kaufland Romania & Moldova planurile retailerului pentru Romania. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Planurile Kaufland România într-un peisaj hipercompetitiv
Patru-cinci miliarde de euro – acesta este bugetul alocat de grupul Schwarz pentru dezvoltarea businessului Kaufland din România în ultimii 20 de...
PepsiCo achiziționează Poppi pentru 1,95 mld. dolari. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
PepsiCo achiziționează Poppi pentru 1,95 mld. dolari
PepsiCo a anunțat achiziția brandului de băuturi prebiotice Poppi, un business cu o creștere accelerată, pentru suma de circa 1,95 miliarde de...
pret raft paine scumpire supermarket
ANPC vrea să oblige retailerii să afișeze adaosul comercial la raft, lângă preț
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor vrea să oblige comercianții să afișeze la raft, lângă preț, și adaosul comercial...
Raluca Baldea si Alexandru Stancu Deloitte Romania 002
TVA intră oficial în era digitală. Ce măsuri prevede ViDA și care este impactul estimat?
Autoritățile europene au finalizat procesul de adoptare a inițiativei „TVA în Era Digitală” (VAT in Digital Age - ViDA) menită să...