Industria locala de cercetare de piata se reuneste la Marketing Research Conference 2013 | Progresiv

Pe 15 si 16 mai are loc Marketing Research Conference 2013, cel mai important eveniment al industriei locale de cercetare de piata, ajuns la editia a patra. Tema de anul acesta a conferintei, shopper marketing, a fost determinata de interesul crescut al companiilor catre intelegerea comportamentului de cumparare si pe concentrarea activitatilor de marketing ale brandurilor cat mai aproape de punctul de cumparare. Industria locala de cercetare de piata se reuneste la Marketing Research Conference 2013

Principalele teme care vor fi acoperite in cadrul conferintei sunt:

  • noi trenduri de consum;
  • identificarea barierelor de achizitie;
  • tipologii de consumatori;
  • modalitati de identificare a unor audiente valoroase;
  • shopper marketing, de la research la consumer engagement.
Conferinta este structurata in doua jumatati de zile cu prelegeri, completate de un seminar despre tehnologii de cercetare in shopper marketing, care va fi sustinut de Marek Kempka (Director Shopper Technology Europe, Nielsen) in prima zi a conferintei, pe o durata de aproximativ 4 ore. Seminarul se adreseaza specialistilor in marketing, retailerilor si angajatilor agentiilor de ATL, BTL sau shopper marketing, care sunt interesati de tehnici inovatoare aplicate in Shopper Research si de folosirea lor pentru imbunatatirea planurilor de marketing si comunicare in store. In plus, in cadrul seminarului vor fi testate tehnologiile de mobile eye tracking si virtual shopping si se vor da exemple de folosire a datelor colectate in tactici de shopper marketing.

Prima zi de conferinta pune accent pe cele mai noi trenduri de consum. Invitati in cele 2 paneluri de prezentari sunt: Catalina Cernica (Managing Director, Spring Research, UK), Marian Marcu (Managing Partner, Novel Research), Radu Bogdan (Managing Partner, Brennan Research & Consultants), Alexandra Iavorschi (Managing Director, Starcom MediaVest), Bogdana Butnar (Industry Manager, Google Romania), Dana Bursuc (Senior Marketing & Communication Director, Cosmote), Mihail Stanciu (Strategy & Innovation Director, Hippos).

Cea de-a doua zi se concentreaza pe schimbarile survenite in comportamentul de cumparare, pornind de la cele mai noi tehnici de cercetare si instrumente de observare si influentare a acestuia si culminand cu modalitati de generare de consumer engagement prin canale digitale sau traditionale, ca reactie la aceste schimbari.

Invitatii din aceasta zi sunt: Alice Mihai (Business Development Director, ISRA Center), Mihaela Alexandru (Qualitative Research Director, 360Insights),Michael Michalis (Fondator si Managing Director, DigitalMR, UK), Daniel Enescu (Managing Partner, Daedalus Millward Brown), Anton Gherca (Senior Strategic Planner, Atelier Sapte), Cristina Vasile (Senior Research Consultant, GfK Romania), Raluca Samoila (Shopper Marketing Manager, G2 Romania),Ioan Simu (General Manager, Mercury Research), Adina Vlad (Managing Partner, Unlock Market Research), Roxana Memetea (Managing Partner, DDB Romania), Mona Opran (COO, Saatchi & Saatchi).

Marketing Research Conference 2013 este o conferinta din seria SMARK KnowHow. Acesta este cel de-al treilea din seria de sapte evenimente SMARK KnowHow de anul acesta, dedicate profesionistilor din industria de marketing si comunicare. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de 8 mai inclusiv este disponibil un pret de tip early bird, cu 15% reducere.

Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul oficial al conferintei.
Nestle anunt performanta financiara 2024, foto Silvia Sticlea detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Nestlé România, „creștere sănătoasă” în 2024
Nestlé România a continuat trendul de creștere și a încheiat anul 2024 cu o creștere organică de 4,5% la nivelul cifrei de afaceri, peste...
Exonia investește 1,7 mil. euro într-o nouă fabrică de hârtie cerată, prima de acest fel din estul Europei. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Exonia investește 1,7 mil. euro într-o fabrică de hârtie cerată
Grupul Exonia, unul dintre principalii jucători din industria ambalajelor din România, a investit aproximativ 1,75 milioane de euro într-o...
Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Hărman, județul Brașov. Noul magazin Lidl din comuna Hărman,...
Angajatorii încep să pregătească terenul pentru transparentizarea pieței salariilor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Angajatorii încep să pregătească terenul pentru transparentizarea pieței salariilor
Cu mai puțin de un an și jumătate înainte ca piața salariilor să devină în mod oficial transparentizată, angajatorii încep să se...
fatada magazin Profi, lant de retail preluat de Ahold Delhaize. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Noul proprietar Profi alocă 150 mil. euro pentru expansiunea rețelei în 2025
Ahold Delhaize, noul proprietar Profi, a bugetat investiții de 150 de milioane de euro pentru dezvoltarea rețelei Profi pe piața din România....
Piața locală de fuziuni și achiziții, perspective de redresare pe termen scurt
Cornelia Bumbăcea, PwC România: În 2025, ne așteptăm să avem din nou măcar un megadeal pe piața locală de M&A
Piața de fuziuni și achiziții din România a înregistrat anul trecut 239 de tranzacții anunțate, cu o valoare totală estimată de 5,9 miliarde...