Hypermarketurile Real vor trece sub brandul Auchan in mai putin de un an | Progresiv
Auchan a finalizat saptamana aceasta tranzactia vizand preluarea celor 20 de hypermarketuri Real in Romania, in urma acordului semnat in 30 noiembrie 2012 intre Grupul Auchan si Metro Group si a validarii primite din partea Consiliului Concurentei din Romania la sfarsitul lunii iulie. Retailerul francez vrea trecerea celor 20 de magazine sub brandul Auchan in mai putin de un an.
„Convergenta celor doua companii este o oportunitate extraordinara care ne va permite sa ne consolidam si sa cream valoare pentru toti: pentru clienti, prin sustinerea puterii lor de cumparare, pentru angajati, prin crearea de locuri de munca si dezvoltare profesionala, pentru furnizori si pentru producatorii romani, printr-o prezenta larga de distributie pe intreg teritoriul tarii dar si pentru comunitate, in calitate de companie responsabila. Calendarul nostru este unul ambitios, dorim sa realizam convergenta celor 20 de magazine si trecerea sub marca si comertul Auchan in mai putin de un an. Prioritatile noastre, in aceasta perioada, sunt: integrarea celor 5000 de noi colaboratori, oferind fiecarui colaborator sansa la reusita, cucerirea si fidelizarea de noi clienti, propunandu-le un comert bazat pe discountul generalizat, cu o gama vasta de produse de calitate”, a declarat, intr-un comunicat, Patrick Espasa, Director General Auchan Romania
Auchan Romania ajunge astfel la 31 de magazine deschise si alte doua in constructie, o suprafata neta de vanzare de 252.000 metri patrati, peste 10.000 de angajati, 3 platforme logistice, 70 milioane de clienti anual si o cifra de afaceri cumulata de peste 4,5 miliarde de lei, fara taxe. Compania devine, astfel, unul din primii cinci cei mai mari angajatori privati din Romania si a doua retea de comert, ca suprafata totala de vanzare la nivel national.
Grupul francez de retail Auchan este prezent in 13 tari si are 287 000 de angajati. Este organizat pe 5 mari divizii: hypermarketuri (709 magazine), supermarketuri (786 magazine), divizia imobiliara (342 centre comerciale Immochan), banca (Oney Banca Accord) si e-commerce, carora li se adauga alte activitati si directii de crestere. In 2012, grupul a inregistrat o cifra de afaceri de 60,2 miliarde euro cu taxe si a servit 2,2 miliarde clienti.