HL Display are o noua identitate vizuala | Progresiv

HL Display, lider de piata in domeniul solutiilor de mercantizare si comunicare pentru pietele de retail si FMCG, anunta o noua identitate vizuala. HL Display are o noua identitate vizuala

”Noua noastra identitate este reprezentarea vizuala a noii etape de dezvoltarea a HL Display. In acelasi timp, dovedeste abilitatea de a se adapta cerintelor pietei si asteptarilor clientilor sai”, se arata intr-un comunicat transmis de HL Display.

Hakan Eriksson, Marketing & Business Development Director al HL Display, a declarat: “Aceasta noua identitate vizuala reprezinta toate reusitele noastre, in timp ce propulseaza imaginea companiei catre un viitor interesant si inovator. Este important ca identitatea noastra vizuala sa tina pasul cu creativitatea echipelor de design si dezvoltare care continua sa impinga limitele mercantizarii. Inovatia este una din valorile noastre de baza si este principalul motiv pentru care am decis sa ne schimbam identitatea vizuala”.

HL Display este o companie multinationala care activeaza in 47 de tari din Europa de Vest, Europa de  Est, Orientul Mijlociu si Asia. Compania a fost fondata in 1954, are o cifra de afaceri de 180 milioane de euro (pe 2012) si aproximativ 1.100 de angajati.

unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...
Tazz, creștere de 37% a partenerilor din retail. Planurile aplicației de food delivery includ listarea Profi, Penny și Carrefour
Tranzacție în piața de food delivery: Tazz este cumpărat de Wolt
Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare din România, parte a grupului eMAG, anunță încheierea unui contract privind achiziția...
Ionut Ardeleanu Director General Auchan Retail Romania
Ionuț Ardeleanu, Auchan: Anul viitor, expansiunea va fi concentrată pe francize
Cu o rețea de 440 de magazine la nivel național sub mărcile Auchan, ATAC, My Auchan, Simply și Auchan Go, care servesc în medie, peste 350.000...
comert electronic
ARMO: Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est
România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce privește valoarea comerțului electronic,...