HL Display are o noua identitate vizuala | Progresiv
HL Display, lider de piata in domeniul solutiilor de mercantizare si comunicare pentru pietele de retail si FMCG, anunta o noua identitate vizuala.
”Noua noastra identitate este reprezentarea vizuala a noii etape de dezvoltarea a HL Display. In acelasi timp, dovedeste abilitatea de a se adapta cerintelor pietei si asteptarilor clientilor sai”, se arata intr-un comunicat transmis de HL Display.
Hakan Eriksson, Marketing & Business Development Director al HL Display, a declarat: “Aceasta noua identitate vizuala reprezinta toate reusitele noastre, in timp ce propulseaza imaginea companiei catre un viitor interesant si inovator. Este important ca identitatea noastra vizuala sa tina pasul cu creativitatea echipelor de design si dezvoltare care continua sa impinga limitele mercantizarii. Inovatia este una din valorile noastre de baza si este principalul motiv pentru care am decis sa ne schimbam identitatea vizuala”.
HL Display este o companie multinationala care activeaza in 47 de tari din Europa de Vest, Europa de Est, Orientul Mijlociu si Asia. Compania a fost fondata in 1954, are o cifra de afaceri de 180 milioane de euro (pe 2012) si aproximativ 1.100 de angajati.