Heineken Romania, +12% la semestru | Progresiv

Heineken Romania a anuntat continuarea evolutiei pozitive a business-ului in prima jumatate a acestui an: cifra de afaceri neta a crescut cu 11,8% fata de aceeasi perioada din 2011, ajungand la 544 milioane de lei. Ritmul de crestere la semestru este similar celui raportat de companie pe intregul an 2011, comparativ cu 2010 Heineken Romania, +12% la semestru

La evolutia afacerilor locale ale producatorului olandez au contribuit si cele doua lansari importante din prima jumatate a anului: Ciuc Natur Radler - un  mix de 37% bere Ciuc Premium si 63% limonada, cu un continut scazut de alcool (1,9%) – si Silva Original Pils cu o identitate vizuala noua, o gama completa de ambalaje si un pret mai accesibil, potrivit unui comunicat al Heineken Romania.

Cresterea volumelor in prima jumatate a anului 2012 a plasat Heineken Romania alaturi de Rusia, Polonia, Austria, Bulgaria si Belarus - piete care au contribuit la cresterea de 5,7% a volumelor vandute in regiunea Europa Centrala si de Est, conform raportului publicat de grupul Heineken.

 

 

economie circulara
Academia de Sustenabilitate a lansat IMM4IMM, un marketplace dedicat afacerilor românești
Academia de Sustenabilitate, proiect dezvoltat de Social Innovation Solutions, a lansat IMM4IMM, un marketplace de soluții sustenabile. Gândit ca...
Ruxandra Târlescu Partener și Lider Retail & Consumer Markets PwC România
Ruxandra Târlescu preia conducerea departamentului de consultanță fiscală și juridică PwC România
Ruxandra Târlescu preia conducerea departamentului de consultanță fiscală și juridică al PwC România începând cu data de 1 noiembrie....
magazine diana
Magazine DIANA deschide o nouă locație în județul Dâmbovița
Rețeaua de Magazine DIANA a deschis o nouă locație în Potlogi, județul Dâmbovița, ajungând astfel la 83 de unități comerciale. Magazinul...
Achizitie LaFantana tranzactie axel johnson oresa. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Axel Johnson achiziționează La Fântâna de la Oresa
Axel Johnson Inc. (AJI) anunță achiziția companiei La Fântâna S.R.L, unul din principalii furnizori pe piața soluțiilor de apă din Europa...
Lidl extinde rețeaua de magazine la nivel național. citeste mai mult pe revistaprogresiv.ro
Lidl România deschide un nou magazin în Timișoara și ajunge la o rețea națională de 361 de locații
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în municipiul Timișoara, județul Timiș, acesta fiind magazinul cu...
cumparaturi_de_alimente_2
Furnizorul care pune la raft brandul propriu și marcă privată vinde de 48 de ori mai mult produsul private label
Ultimii ani au adus schimbări profunde pe piața FMCG, acestea fiind influențate de mai mulți factori de presiune economică și socială. Un...