Heineken reports strong H1 growth | Progresiv

Heineken has reported better-than-expected profit for its fiscal first half, helped by improved results in Europe and in the US. Heineken reports strong H1 growth

For the six months, revenue was up 3.8% to 10.5 billion euros (+5.7% organic basis), with operating profit up 5.9% to 1.8 billion euros (+11.8% organic) and net profit surging up 48.6% to 871 million euros (+10.5% organic). The growth was helped by a 2.6% rise in global beer volumes, which included a 4.2% increase in the second quarter.

The Heineken brand reported a 3.9% rise in volume (organic basis), helped by growth in all markets excepting Asia-Pacific, which was hurt by reduced demand in China and Vietnam.  Meanwhile, its International brands reported strong growth – Affligem, Tiger, Krušovice, Tecate and Red Stripe saw double-digit volume rises; Desperados reported a high single-digit increase; and Sol Premium recorded a low single-digit improvement.

Jean-François van Boxmeer, Chairman and CEO, noted: “A well-balanced global footprint, sustained investment in our beer and cider brands, market leading innovations and a focus on premiumisation continue to differentiate our strategy and underpin our progress.” (www.kamcity.com)

angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...
Tazz, creștere de 37% a partenerilor din retail. Planurile aplicației de food delivery includ listarea Profi, Penny și Carrefour
Tranzacție în piața de food delivery: Tazz este cumpărat de Wolt
Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare din România, parte a grupului eMAG, anunță încheierea unui contract privind achiziția...
Ionut Ardeleanu Director General Auchan Retail Romania
Ionuț Ardeleanu, Auchan: Anul viitor, expansiunea va fi concentrată pe francize
Cu o rețea de 440 de magazine la nivel național sub mărcile Auchan, ATAC, My Auchan, Simply și Auchan Go, care servesc în medie, peste 350.000...
comert electronic
ARMO: Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est
România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce privește valoarea comerțului electronic,...
Mondelez
Mondelēz International, plan de investiții de 30 mil. euro pe piața locală
Mondelēz International, producătorul unor branduri precum Oreo și Philadelphia, a alocat un buget de investiții de aproximativ 30 de milioane de...
Punctul de vedere al Mega Image vizavi de angajamentele asumate pentru preluarea Profi
Mega Image vrea să asigure stabilitate prin angajamentele propuse pentru preluarea Profi
Mega Image anunță definitivarea angajamentelor care să asigure o bună funcționare a pieței, după ce autoritatea de concurență va aproba...