Hamé Romania: Crestere de peste 50% a vanzarilor la noua luni | Progresiv

Hamé Romania anunta cresterea vanzarilor cu peste 50%, in primele noua luni ale anului 2012, fata de aceeasi perioada a anului anterior, fapt ce a condus la obtinerea celor mai bune cifre din istoria firmei, la nivel de prim semestru (in euro). O contributie semnificativa la aceste rezultate l-a jucat relansarea gamei Antrefrig, brand romanesc care aniverseaza anul acesta 100 de ani, dar si inovatiile in termeni de retete, ambalaje si produse noi. Hamé Romania: Crestere de peste 50% a vanzarilor la noua luni

Brandul romanesc Antrefrig a fost preluat in portofoliul Hamé Romania in anul 2007. „Relansarea campaniei publicitare “Porcul albastru”, alaturi de strategiile de business si eforturile sutinute ale echipei Hamé Romania, au adus cresteri semnificative brandului Antrefrig, anume cresterea cu 3.4% a cotei de piata in valoare pe pate ficat in conserva (iunie - iulie 2012 vs. iunie-iulie 2011), in conditiile in care marcile private ale marilor retele isi continua puternic dezvoltarea. Antrefrig este un brand foarte drag romanilor, care ofera maximum de calitate in categorie, la un pret accesibil”, declara Marcela Mitácková, Marketing and Development Director, Hamé Holding.

Potrivit declaratiilor reprezentantei Hamé, compania se afla pe locul 2 in topul producatorilor de conserve din carne si pate, fata de anul trecut in aceeasi perioada, cand ocupa locul 4. Aceste rezultate sunt obtinute in conditiile in care piata de produse din carne in conserva (pate, carne propriu-zisa si mancaruri) este in al 4-lea an consecutiv de declin, fiind la nivel de circa 52% in volum fata de 2008 (anul de reper al industriei de profil)

Aniversarea a 100 de ani a brandului Antrefrig este marcata si prin lansarea a doua articole jubiliare in editie limitata: „Antrefrig pateu’ cu gust de 1912”, respectiv „Antrefrig pateu’ cu cognac”. Noile produse sunt disponibile pe piata incepand cu mijlocul lunii octombrie.

Tot anul acesta, Hamé Romania a dezvoltat doua noi game de produse: „Hamé Lifestyle” si „Hamé – International Line”. Hamé Lifestyle este o gama de pate de ficat care se bazeaza pe beneficiile nutritiei moderne: continut scazut de grasimi si de calorii, aport de Omega 3, Omega 6, de fier. „Hamé – International Line” este o gama de mancaruri internationale, care include preparate specifice anumitor zone ale globului, cu raspandire si acceptanta globala, cum ar fi „chilli con carne – mancare mexicana”.

Hamé Holding este o companie internationala cu sediul in Cehia, reprezentata in peste 40 de state din intreaga lume, cu 7 facilitati de productie in Cehia, una in Rusia si una in Romania, prin care acopera o vasta gama de produse alimentare conservate: pate, carne, legume, fructe, baby-food, ketchup, sosuri si produse refrigerate: pate, mancaruri gatite si sandwich-uri.

Primele exporturi spre Romania s-au realizat in 1995, Hamé consolidandu-si prezenta pe piata romaneasca odata cu preluarea unei facilitati de productie de la fosta firma Romconserv SRL. In Romania, portofoliul companiei include marcile Hamé, Antrefrig, Hangita, Cara, Corabioara si Hamánek.

La nivel global, holdingul are peste 2.400 de angajati si o cifra de afaceri de peste 200 de milioane de euro.

evolutia economiei blocului comunitar
Moody's: Deficitul fiscal al României, 7,8% din PIB în 2025 dacă măsurile fiscal - bugetare sunt implementate integral 
Agenția internațională de rating Moody's estimează că deficitul fiscal al României putea ajunge la 7,8% din PIB în 2025 și 6,1% din PIB în...
Marius Alexe owner Ohvaz
2025, un an de „tranziție și resetare” pentru Ohvăz
După o perioadă dificilă și oprirea temporară a producției, brandul Ohvăz intră într-un an de reconstrucție totală, mizând pe...
taxe fiscalitate controale 1
Implicațiile noilor cote de TVA și ale noului impozit pe dividende asupra companiilor
De la data publicării în Monitorul Oficial, contribuabilii vor avea la dispoziție circa două săptămâni pentru a implementa noutățile fiscale...
smart cart carrefour lansare in premiera in romania
Carrefour lansează primul cărucior inteligent din România
Carrefour România introduce, în premieră națională, Smart Cart, primul sistem de cărucioare inteligente din România. Disponibil exclusiv în...
work from home oferte joburi remote
Retailul, unul dintre sectoarele care oferă cele mai multe joburi remote
Din cele 1,1 milioane de aplicări înregistrate de la începutul verii pe eJobs.ro, 160.000 au fost pentru job-urile part time, iar, dintre acestea,...
VISA lanseaza ePosibil, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Visa lansează un program național pentru accelerarea plăților electronice
Visa, lider mondial în domeniul plăților digitale, lansează în România programul ePOSibil, o inițiativă dedicată digitalizării și...