GERMANY: Metro AG to expand online grocery collaboration | Progresiv

METRO Germany and getnow.de have signed a cooperation agreement with a term of five years and an extension option. The two companies, which have been successfully cooperating since 2016, thus create the basis for the further roll-out of getnow.de in Germany. GERMANY: Metro AG to expand online grocery collaboration

The online supermarket getnow.de currently supplies more than 10,000 items from fresh fish, fruit, vegetables, delicacies to household items from the METRO range. At the customer's request, the online retailer can also access the complete range of the local METRO wholesale market, which comprises an average of around 50,000 items. With its logistics partner DHL, the company delivers its products to the door in 90 minutes or at the desired time.

With the new cooperation agreement, getnow.de has obtained the exclusive rights to open Germany-wide branch offices at the locations of the METRO wholesale markets for this new business model, thus enabling it to push ahead with its planned nationwide roll-out. Over the next two to three years, the company plans to be represented at around 24 METRO locations and from there to develop the surrounding cities and regions. (www.gabot.de)

Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...
Tazz, creștere de 37% a partenerilor din retail. Planurile aplicației de food delivery includ listarea Profi, Penny și Carrefour
Tranzacție în piața de food delivery: Tazz este cumpărat de Wolt
Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare din România, parte a grupului eMAG, anunță încheierea unui contract privind achiziția...
Ionut Ardeleanu Director General Auchan Retail Romania
Ionuț Ardeleanu, Auchan: Anul viitor, expansiunea va fi concentrată pe francize
Cu o rețea de 440 de magazine la nivel național sub mărcile Auchan, ATAC, My Auchan, Simply și Auchan Go, care servesc în medie, peste 350.000...
comert electronic
ARMO: Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est
România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce privește valoarea comerțului electronic,...
Mondelez
Mondelēz International, plan de investiții de 30 mil. euro pe piața locală
Mondelēz International, producătorul unor branduri precum Oreo și Philadelphia, a alocat un buget de investiții de aproximativ 30 de milioane de...