Garnier lanseaza o noua gama, Moisture Match | Progresiv

Garnier a anuntat lansarea Moisture Match - o gama de 5 produse cu 5 texturi diferite care asigura, pe langa o hidratare de 24 ore, si alte beneficii : matifiere, catifelare, hranire, iluminare, protectie solara. Garnier lanseaza o noua gama, Moisture Match

Fiecare produs Moisture Match isi propune sa raspunda unor nevoi specifice ale tenului. Produsele sunt disponibile in ambalaje de 50 ml si au un pret recomandat de vanzare de 23,98 lei pe bucata.

Gama cuprinde: crema racoritoare hidratanta 24H pentru ten mixt spre gras, crema lejera hidratanta 24H pentru ten normal, balsam nutritiv hidratant 24H pentru ten uscat, gel iluminator hidratanta 24H  pentru ten tern si lotiune usoara hidratanta 24H pentru ten expus la soare.

Lansarea este sustinuta de campanii de promovare pe TV, in print, in online, si prin PR in print si online.

Garnier este un brand din portofoliul L’Oreal Romania.

 

Cirese romanesti_Freshful by eMAG
Interesul consumatorilor pentru fructele bio continuă să crească
Freshful, hipermarket 100% online, a înregistrat o creștere semnificativă a interesului pentru fructe și legume certificate ecologic, raportând...
analiza sierra quadrant blocaj financiar intarziere plata facturi
Studiu: 1 din 4 angajați români ia în calcul schimbarea locului de muncă
Lipsa siguranței psihologice și reziliența scăzută sunt factorii care pot sta la baza deciziei angajaților privind schimbarea locului de...
România, țara în care decalajul puterii de cumpărare se adâncește
Raportul calitate-preț, principalul motiv pentru schimbarea mărcii de alimente
Consumatorii își doresc să cumpere alimente care să corespundă cu valorile lor în materie de sănătate, confort și sustenabilitate, dar...
Tranzactie pe piata de curierat: Sameday preia Cargus, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Tranzacție pe piața de curierat: SAMEDAY achiziționează Cargus
SAMEDAY, compania românească de curierat, își continuă strategia de dezvoltare prin semnarea contractului de achiziție a Cargus. Achiziția...
Radu Savopol, 5 to go
Radu Savopol, 5 to go: La început am fost un one man show. Acolo a fost greșeala majoră
Multe din momentele de succes ale unui antreprenor sunt precedate deseori de încercări și nereușite. În cazul lui Radu Savopol, Cofondator al 5...
Danone Terapie digestiva, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă dedicată sănătății digestive. Inițiativa este susținută științific...