Farmec a inregistrat o crestere de 14 % a cifrei de afaceri in 2013 | Progresiv
Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, a incheiat anul cu o cifra de afaceri de 138 milioane lei, cu 14% mai mare fata de cele 121 milioane lei raportate in anul precedent.
Rezultatele financiare ale anului 2013 au fost impulsionate de extinderea portofoliului Farmec cu noi produse, atat in categoria cosmeticelor, cat si in categoria produselor de curatenie.
In prima jumatate a anului trecut compania a lansat gama Farmec Natural si a extins gama Gerovital Plant Tratament, produse de ingrijire a parului. De asemenea, seriile de produse de curatenie Nufar si Triumf au fost completate cu produse noi, iar pentru produsele existente au fost reinnoite formula de productie si ambalajul.
In a doua jumatate a anului, Farmec a lansat o noua linie de produse de ingijire a tenului Gerovital H3 Prof. Dr. Ana Aslan, o gama de produse anti-imbatranire si a inaugurat Centrul de Frumusete de la Cluj, care cuprinde un magazin de brand, precum si o zona destinata intalnirilor dintre consumatoare si specialistii Farmec. Centrul de Frumusete are o suprafata de 225 mp si investitiile s-au ridicat la 360.000 de euro.
Pentru anul acesta, producatorul de cosmetice a anuntat ca intentioneaza sa continue strategia de investitii in activitatile de cercetare si dezvoltare de noi produse pentru ingrijirea personala si curatenia casei, urmarind, in acelasi timp, cresterea ponderii exporturilor din cifra totala de afaceri.
In plus, Gerovital, unul dintre brandurile companiei, a obtinut titlul de SUPERBRAND 2013 la categoria „Ingrijire personala” in cadrul evaluarii realizate de Superbrands Romania pentru recunoasterea brandurilor cu performante exceptionale.
Farmec SA Cluj-Napoca este cel mai mare producator roman de cosmetice si detine marci recunoscute international, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec.





