Faceti cunostinta cu noul General Manager al Coca-Cola Hellenic Romania | Progresiv

Incepand cu 1 iunie 2014, Jaak Mikkel va fi noul General Manager al Coca-Cola Hellenic Romania, potrivit unor surse din piata de retail neconfirmate de companie. Acesta il inlocuieste in functie pe Stephane Batoux, al carui mandat se incheie dupa doi ani. Faceti cunostinta cu noul General Manager al Coca-Cola Hellenic Romania

Jaak Mikkel vine din Macedonia, unde este General Manager al Pivara Skopje AD - unul dintre primii imbuteliatori ai gigantului american din aceasta tara, dar care reprezinta in acelasi timp si produsele Heineken in piata, un join-venture intre Coca-Cola si producatorul de bere specific tarilor ex-iugoslave. Anterior, intre iulie 2008 - aprilie 2012, acesta a fost Director de Vanzari pentru tarile Baltice (Estonia, Lituania si Letonia) la Coca-Cola Hellenic. Managerul si-a inceput cariera in 1998 la compania Shell, unde a detinut o serie de pozitii in cadrul diviziei de retail – Area Sales Manager, Retail Sales Manager, Retail Strategy Manager, Convenience Retail Manager CEE si, ulterior, pentru tarile nordice.

Despre Jaak Mikkel se spune ca „este un profesionist desavarsit cu o inclinatie catre oameni si o viziune strategica clara asupra modului cum trebuie atinsa performanta in business. Este dornic de cunoastere si nu refuza niciodata nicio oportunitate de a-si dezvolta aptitudinile si capabilitatile”. Declaratia, postata pe Linkedin, ii apartine lui Leonardo Zei, Supply Finance Director pentru Europa Kellogg Company, care a lucrat impreuna cu Mikkel la Coca-Cola Hellenic.

Un alt fost coleg il descrie drept o combinatie intre un intelect puternic si cunostinte profinde in domeniul operationalului. “Cand am lucrat impreuna, a performat foarte bine intr-un context dificil. A fost foarte respectat de catre echipa sa si a invatat limba norvegiana pentru a se integra cat mai bine. Pastreaza o minte clara atunci cand este sub presiune si se focuseaza pe rezultate”, completeaza Steve Drake, care a lucrat cu el la compania Shell. Puteti vizualiza profilul complet al lui Jaak Mikkel pe Linkedin

Plecarea lui Stephane Batoux din Coca-Cola survine la doar doi ani de la numirea in functie, dupa ce in 2013 vanzarile in volum ale producatorului Coca-Cola Hellenic Romania s-au redus cu aproape 10% - cel mai dramatic declin din 2009 si pana in prezent. Mai multe date despre rezultatele financiare ale companiei aici.

Reprezentantii Coca-Cola Hellenic Romania nu au confirmat numele noului manager general al companiei, afirmand doar ca “succesorul lui Stephane Batoux vine din cadrul Grupului Coca-Cola Hellenic, iar numele sau va fi facut public in timp util”.

Natalia Stroe preia conducerea departamentului de Marketing si Business Development

Numirea unui nou director general nu este singura schimbare din top managementul companiei locale. Natalia Stroe - un manager cu experienta vasta in sistemul Coca-Cola - il inlocuieste pe Mihai Marinescu, aflat in functia de Marketing & Business Development Manager din aprilie 2013.

“Natalia Stroe se va alatura echipei Coca-Cola HBC Romania incepand cu data de 1 mai. Natalia vine din pozitia de Senior Marketing Activation Manager in cadrul Coca-Cola Romania, unde si-a petrecut ultimii 10 ani”, au declarat reprezentantii companiei. La Coca-Cola Romania, Natalia Stroe a coordonat atat protofoliul de branduri carbogazoase, cat si necarbogazoase.

Rolurile sale anterioare includ managementul portofoliului de bauturi necarbonatate pentru Romania si Moldova, managementul regional al portofoliului de bauturi carbonatate pentru 5 tari (Romania, Bulgaria, Moldova, Albania, FYROM) , precum si pozitia de Carbonated Soft Drinks Marketing Manager in cadrul Coca-Cola HBC Romania in 2007. Printre cele mai recente proiecte coordonate de Natalia Stroe se numara relansarea Cappy Pulpy si campania Dorna – Grija pentru copii.

Parc de Retail dezvoltat de K2 Retail Properties, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
K2 Retail Properties accelerează investițiile în orașele mici și mijlocii
Cu un portofoliu de 24 de parcuri de retail, dintre care 14 în curs în dezvoltare, pentru care a fost alocat un buget de investiții de peste 36 de...
Lansarea berii 1923 Un Mit in Auchan Crangasi 5
Noua bere a FC Rapid, disponibilă în premieră în rețeaua Auchan
După lansarea fan shop-ului FC Rapid, a berii Giuleșteana și a vinului oficial al FC Rapid, Povestea Alb-Vișinie, Auchan România continuă...
angajati loc de munca
Deloitte: Asistăm la o estompare accelerată a granițelor tradiționale dintre funcții, industrii și forme de muncă 
Angajatorii din România (66%) consideră că ajustarea structurii organizației pentru a echilibra agilitatea și flexibilitatea necesare...
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché
Retailerul belgian Colruyt Group intenționează să vândă 81 de magazine din Franța către Groupement Les Mousquetaires, proprietarul...
consum bere la meciuri de fotbal studiu Reveal Marketing Research
Studiu: Berea, strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor
Berea este strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor - aceasta este concluzia unei cercetări de piață realizate de Reveal Marketing...
Lidl : 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl: 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România
Lidl România anunță că, începând cu 19 iunie, clienții vor găsi în Piața Lidl doar roșii provenite exclusiv de la producători...