Edeka to transform Tengelmann stores to new ‘xpress’ format | Progresiv

Edeka is converting Tengelmann stores to the xpress format, launching a new sales rail for areas under 600 sqm. By September 2017, 50 of the Tengelmann stores, which had been taken over by the company at the beginning of the year, will be converted accordingly. Edeka to transform Tengelmann stores to new ‘xpress’ format

At the same time, the range will be streamlined and supplemented by snack products for the road. The first Edeka-xpress stores will open in mid-July. Small-sized formats are currently on the market for foodstuffs. The Edeka regional company Minden-Hannover had already launched a similar concept just over a year ago.

The competition has already been active since 2011 with the Rewe to go format. (www.immobilien-zeitung.de)

Florina Dobre, CEO Bringo
Florina Dobre, managerul pentru care flexibilitatea și învățarea sunt esențiale
După o experiență de aproape două decenii în telecom, Florina Dobre a intrat într-o industrie nouă, iar patru ani mai târziu a ajuns să...
Mia Karimzadeh, Vicepreședinte Prodal ’94
Prodal ’94, în căutarea mixului perfect pentru creștere
După trei ani consecutivi de creștere, 2024 a adus provocări multiple pentru Prodal ’94. Compania a trebuit să găsească o strategie...
Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...