Durata medie a micului dejun la romani este de 13 minute - INFOGRAFIC | Progresiv

Durata medie a unui mic dejun pentru orice roman este de 13 minute in timpul saptamanii si 17 minute in weekend, potrivit unei analize a firmei de cercetare IpsosResearch reprezentativa pentru populatia din mediul urban si rural. Durata medie a micului dejun la romani este de 13 minute - INFOGRAFIC


Pe langa obiceiurile de consum pe care studiul si-a propus sa le exploreze - prezentate aici sub forma unui infografic – s-a descoperit si un lucru mai putin asteptat: in general, romanii leaga foarte puternic definitia de „mic dejun” cu ocazia de a manca acasa dimineata.

„O mare surpriza pentru noi a fost faptul ca toate ocaziile de consum matinal «on the go» (de exemplu in drum spre serviciu, in mijloacele de transport) n-au fost identificate de romani ca reprezentand un mic dejun adevarat si n-au fost catalogate ca atare. Romanii si-au rezolvat astfel sentimentul de vinovatie legat de neglijenta de care dau uneori dovada sau legat de lipsa de timp pentru a lua prima masa a zilei intr-un mod general acceptat ca fiind corect”, a subliniat Crina Petroiu, cercetator in echipa cantitativa Ipsos Research.

Ipsos Research Romania este parte a grupului francez Ipsos. Compania ofera partenerilor sai solutii de cercetare, cele mai utilizate fiind interviurile asistate de calculator, comunitatile online de consumatori, interviurile la raft, grupurile interactive, sondajele telefonice. Companiile carora Ipsos le acorda consultanta provin din industrii precum: FMCG, farmaceutica, financiar-bancara, telecomunicatii si servicii. 

economie circulara
Academia de Sustenabilitate a lansat IMM4IMM, un marketplace dedicat afacerilor românești
Academia de Sustenabilitate, proiect dezvoltat de Social Innovation Solutions, a lansat IMM4IMM, un marketplace de soluții sustenabile. Gândit ca...
Ruxandra Târlescu Partener și Lider Retail & Consumer Markets PwC România
Ruxandra Târlescu preia conducerea departamentului de consultanță fiscală și juridică PwC România
Ruxandra Târlescu preia conducerea departamentului de consultanță fiscală și juridică al PwC România începând cu data de 1 noiembrie....
magazine diana
Magazine DIANA deschide o nouă locație în județul Dâmbovița
Rețeaua de Magazine DIANA a deschis o nouă locație în Potlogi, județul Dâmbovița, ajungând astfel la 83 de unități comerciale. Magazinul...
Achizitie LaFantana tranzactie axel johnson oresa. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Axel Johnson achiziționează La Fântâna de la Oresa
Axel Johnson Inc. (AJI) anunță achiziția companiei La Fântâna S.R.L, unul din principalii furnizori pe piața soluțiilor de apă din Europa...
Lidl extinde rețeaua de magazine la nivel național. citeste mai mult pe revistaprogresiv.ro
Lidl România deschide un nou magazin în Timișoara și ajunge la o rețea națională de 361 de locații
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în municipiul Timișoara, județul Timiș, acesta fiind magazinul cu...
cumparaturi_de_alimente_2
Furnizorul care pune la raft brandul propriu și marcă privată vinde de 48 de ori mai mult produsul private label
Ultimii ani au adus schimbări profunde pe piața FMCG, acestea fiind influențate de mai mulți factori de presiune economică și socială. Un...