Doncafé sales down in 2018 | Progresiv

Strauss Romania, producer of the Doncafé coffee brand, ended last year with a turnover of more than 250 million lei (221 million shekels), down by 2.6% compared to 2017, amid fierce competition, according to the group's financial report. Doncafé sales down in 2018

"2018 has been characterized on the Romanian market through an aggressive competition and a policy of lowering prices from other players to gain market share. In this context, we are counting on promotions and brand consolidation. We also entered the market for coffee machines and capsules through the BeanZ brand", according to Strauss's financial report.

At group level, Strauss reported an increase of 4.8% in revenue, to 8.6 billion shekels (about 3 billion euros), the coffee and water business being the ones that supported this development.

Strauss Coffee Israeli group has been present in Romania since 1994 and has a production unit in Bucharest. The manufacturer owns the Doncafé, Fort and Amigo brands, the latter being acquired in 2014 from the Brazilian company CIA Iguacu De Café Soluvel for 20 million dollars.

1200 x 750 Visual_IBM_watsonx
Inteligența artificială la scară enterprise: watsonx, soluția completă de la IBM
Inteligența artificială redefinește rapid modul în care companiile își conduc operațiunile, iar organizațiile care adoptă strategic această...
Raftul cu Bunatati Locale pune bunatatile autentice romanesti la raft, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Profi duce „Raftul cu Bunătăți Locale” la Brașov
Profi a deschis oficial Raftul cu Bunătăți Locale în magazine selectate din județul Brașov, oferind producătorilor locali posibilitatea să...
Alin Serban Wolt Romania
Alin Șerban, Wolt: Prima lună în România ne-a confirmat potențialul uriaș al pieței
Cu o extindere treptată în întreaga țară, care s-a desfășurat pe parcursul lunii mai, Wolt a înregistrat o cerere neașteptat de mare din...
FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
Grupul FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
FEPRA, grup cu capital 100% românesc în domeniul managementul deșeurilor și a economiei circulare, anunță lansarea programului ESOP (Employee...
Voluntari_PG_Landscape
Procter & Gamble și Act for Tomorrow, o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră
Procter & Gamble și Act for Tomorrow au lansat o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră. Acțiunea de colectare a deșeurilor din natură...
Froo ajunge la 100 de magazine in Romania. detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Froo, 100 de magazine în 12 luni de la intrarea pe piață
Froo, formatul modern de proximitate dezvoltat de Grupul Zabka, a deschis cel de-al 100-lea magazin în România, la doar 12 luni de la intrarea pe...