Doar hypermarketurile vor mai purta numele Carrefour | Progresiv

Intr-o operatiune la nivel de grup, retailerul francez Carrefour va pastra denumirea Carrefour doar pentru reteaua de hypermarketuri, potrivit publicatiei franceze Lineaires. Doar hypermarketurile vor mai purta numele Carrefour

Strategia urmeaza orientarea CEO-ului grupului Carrefour, Georges Plassat, care a pus sub semnul intrebarii, in discursul sau din luna august a anului trecut, ideea de convergenta de brand, aceasta fiind "atractiva, dar, practic, imposibil de aparat” si care implica totodata "o problema de confuzie între formatele de pre?."

In afara hypermarketurilor, celelalte formate vor avea ca identitate vizuala logo-ul Carrefour, urmat de numele retelei. De exemplu, reteaua de supermarketuri va avea logo-ul Carrefour, urmat de numele Market, iar cea de proximitate de numele Express.

Si in Romania ultimele deschideri de supermarketuri si magazine de proximitate, au fost anuntate cu noile denumiri.

De altfel, in Romania, reteaua de supermarketuri a mai trecut printr-un proces de rebranding. Magazinele preluate de la Artima au fost initial redeschise sub brandul Carrefour Express. Ulterior, retailerul francez a renunta la aceasta denumire pe segmentul supermarketurilor in favoarea Carrefour Market.

Delia Corniciuc Director de Marketing Danone pentru regiunea Europa Centrala si de Est.jpg
Delia Corniciuc, numită Director de Marketing CEE în cadrul Danone
Danone România anunță numirea Deliei Corniciuc în funcția de Director de Marketing pentru regiunea Europa Centrală și de Est. Cu o...
Carrefour renunță la încă 39 de magazine din Franța. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour renunță la încă 39 de magazine din Franța
Carrefour a anunțat că renunță la alte 39 de magazine din Franța, majoritatea hipermarketuri și supermarketuri care înregistrau pierderi, în...
Dinamică pe piața muncii la început de an: 6 din 10 angajați vor să-și schimbe jobul. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Dinamică pe piața muncii la început de an: 6 din 10 angajați vor să-și schimbe jobul
Piața muncii din România se confruntă la începutul anului cu o dinamică intensă, conform unui sondaj realizat de platforma online de recrutare...
Wolt finalizeaza preluarea Tazz. Ilustratie curieri Tazz si Wolt
Wolt finalizează achiziția Tazz și intră oficial pe piața din România
Wolt, platformă de comerț local de origine finlandeză cu operațiuni în 28 de țări, intră oficial pe piața din România după ce a finalizat...
Pain Plaisir, planuri pentru 2025
Atingerea pragului de 25 mil. lei, ambiția Pain Plaisir pentru 2025
Pain Plaisir, unul dintre cei mai importanți jucători din Capitală pe segmentul de brutărie artizanală, și-a setat atingerea unei cifre de...
inflatie evoluție prețuri alimente INS
Alimentele au continuat să se scumpească și în 2024
Deși ritmul scumpirilor s-a temperat pe parcursul anului trecut, existând chiar categorii de alimente de bază unde prețurile au scăzut, datele...