Doar hypermarketurile vor mai purta numele Carrefour | Progresiv
Intr-o operatiune la nivel de grup, retailerul francez Carrefour va pastra denumirea Carrefour doar pentru reteaua de hypermarketuri, potrivit publicatiei franceze Lineaires.
Strategia urmeaza orientarea CEO-ului grupului Carrefour, Georges Plassat, care a pus sub semnul intrebarii, in discursul sau din luna august a anului trecut, ideea de convergenta de brand, aceasta fiind "atractiva, dar, practic, imposibil de aparat” si care implica totodata "o problema de confuzie între formatele de pre?."
In afara hypermarketurilor, celelalte formate vor avea ca identitate vizuala logo-ul Carrefour, urmat de numele retelei. De exemplu, reteaua de supermarketuri va avea logo-ul Carrefour, urmat de numele Market, iar cea de proximitate de numele Express.
Si in Romania ultimele deschideri de supermarketuri si magazine de proximitate, au fost anuntate cu noile denumiri.
De altfel, in Romania, reteaua de supermarketuri a mai trecut printr-un proces de rebranding. Magazinele preluate de la Artima au fost initial redeschise sub brandul Carrefour Express. Ulterior, retailerul francez a renunta la aceasta denumire pe segmentul supermarketurilor in favoarea Carrefour Market.