DIA results weaken in Q3 | Progresiv

DIA results weaken in Q3

 

DIA has reported a set of weak results for its fiscal third quarter, hurt by temporary store closures and low inflation.

For the three months to end-September, sales edged up 0.8% to 2.32 billion euros (+8.7% constant-currency basis), but adjusted operating profit was down 4% to 101.2 million euros (+2.2% constant-currency), while underlying net profit declined by 4.4% to 61.1 million euros (-0.6% constant-currency).

However, DIA noted that like-for-like sales were up 10% for the quarter, adding that “sales growth patterns were strong again” in every market. It added: “Sustained price investments combined with improved service for our customers are paying off”. (www.kamcity.com)

angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...
Tazz, creștere de 37% a partenerilor din retail. Planurile aplicației de food delivery includ listarea Profi, Penny și Carrefour
Tranzacție în piața de food delivery: Tazz este cumpărat de Wolt
Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare din România, parte a grupului eMAG, anunță încheierea unui contract privind achiziția...
Ionut Ardeleanu Director General Auchan Retail Romania
Ionuț Ardeleanu, Auchan: Anul viitor, expansiunea va fi concentrată pe francize
Cu o rețea de 440 de magazine la nivel național sub mărcile Auchan, ATAC, My Auchan, Simply și Auchan Go, care servesc în medie, peste 350.000...
comert electronic
ARMO: Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est
România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce privește valoarea comerțului electronic,...