"Descopera comoara orasului Praga", o noua campanie pentru Staropramen | Progresiv

Noua campanie a brandului de bere pragheza Staropramen, dezvoltat de echipa Lowe&Partners, pleaca de la premisa - “Legenda ne spune ca o printesa a ascuns o comoara ce nici pana astazi nu a fost gasita. Fii tu cel care o descopera!”

Campania promotionala Staropramen care se desfasoara in perioada 5 august - 29 septembrie 2013, invita la o vanatoare de comori care ii poate aduce pe cei care raspund provocarii chiar la Praga, sa plece ei insisi pe strazile orasului, in cautarea comorii ascunse.

Mecanismul promotiei consta in introducerea codurilor unice de sub capacul sau cheita oricarui produs Staropramen pe site-ul www.comoaradinpraga.ro sau prin sms, la 1779. La introducerea a 8 coduri, se intra automat in tragerea la sorti, unde se poate castiga una din cele cinci excursii la Praga. Fiecare cod devoaleaza o parte din harta finala, iar dupa cele 8 harta se desfasoara in fata celui care a introdus codurile.

Cei cinci castigatori ai excursiei continua aventura chiar in inima Pragai: trebuie sa caute anumite indicii in tot orasul, iar cei care aduna cele mai multe puncte in aceasta intrecere este castigatorul comorii:  o sticla de aur Staropramen. Premiile zilnice ale campaniei sunt 500 de baxuri a cate 6 doze de bere pe zi, iar regulamentul integral al campaniei se regaseste la www.comoaradinpraga.ro.

Campania are un spot dedicat, un web site construit de catre echipa MobileWorks, iar strategia de media a fost semnata de agentia de media Initiative.

“Am considerat de la bun inceput acest concept ca fiind unul interactiv si inovator,  atat de aproape de esenta brandului Staropramen. Descopera comoara orasului Praga este o poveste care atrage si provoaca, vorbeste despre istorie si despre spirit si ce loc o poate incununa mai bine decat Praga, acolo unde Staropramen este acasa?“, a declarat Mihai Bonca, Director de Marketing Bergenbier SA.

Parc de Retail dezvoltat de K2 Retail Properties, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
K2 Retail Properties accelerează investițiile în orașele mici și mijlocii
Cu un portofoliu de 24 de parcuri de retail, dintre care 14 în curs în dezvoltare, pentru care a fost alocat un buget de investiții de peste 36 de...
Lansarea berii 1923 Un Mit in Auchan Crangasi 5
Noua bere a FC Rapid, disponibilă în premieră în rețeaua Auchan
După lansarea fan shop-ului FC Rapid, a berii Giuleșteana și a vinului oficial al FC Rapid, Povestea Alb-Vișinie, Auchan România continuă...
angajati loc de munca
Deloitte: Asistăm la o estompare accelerată a granițelor tradiționale dintre funcții, industrii și forme de muncă 
Angajatorii din România (66%) consideră că ajustarea structurii organizației pentru a echilibra agilitatea și flexibilitatea necesare...
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché
Retailerul belgian Colruyt Group intenționează să vândă 81 de magazine din Franța către Groupement Les Mousquetaires, proprietarul...
consum bere la meciuri de fotbal studiu Reveal Marketing Research
Studiu: Berea, strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor
Berea este strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor - aceasta este concluzia unei cercetări de piață realizate de Reveal Marketing...
Lidl : 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl: 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România
Lidl România anunță că, începând cu 19 iunie, clienții vor găsi în Piața Lidl doar roșii provenite exclusiv de la producători...