Danone Romania inaugureaza o noua nisa | Progresiv

Danone Romania a lansat saptamana trecuta, in premiera pe piata locala, gama DDB (Danone De Baut), pozitionata ca o noua categorie de bauturi „cool”, adresata adolescentilor. Producatorul se asteapta sa inregistreze vanzari de peste un milion de produse in primele sase luni. Danone Romania inaugureaza o noua nisa

“Noua categorie de produse se adreseaza unui public pretentios, mereu in cautare de diferentiere, asa cum sunt adolescentii, iar DDB vine in premiera pe piata cu o propunere cool pentru zona de bauturi. Ne asteptam ca DDB sa fie primit foarte bine de public si sa depasim un milion de produse vandute in urmatoarele sase luni,” a declarat Anca Stroe, directorul de marketing al Danone Romania.
Bauturile DDB au la baza iaurt dulce-acrisor, fiind disponibile in trei variante: Lime my cola – cu gust combinat de lamaie verde, rom si cola, Coco Grande – cu un gust intens de cocos si ananas, si Red Hot Cherry, cu o aroma proaspata de visine.

Procesul de creatie al produsului a fost unul mai putin conventional: echipei tinere de proiect i s-au alaturat agentia Cohn & Jansen si cinci adolescenti, cu varste intre 15 si 19 ani, pentru a gasi cele mai inspirate forme de comunicare neconventionala pentru bauturile DDB, colaborare care va continua si pentru campaniile viitoare.Dupa o saptamana de comunicare de teasing, pagina de Facebook dedicata a atins aproape 20.000 de fani, potrivit companiei.

Parc de Retail dezvoltat de K2 Retail Properties, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
K2 Retail Properties accelerează investițiile în orașele mici și mijlocii
Cu un portofoliu de 24 de parcuri de retail, dintre care 14 în curs în dezvoltare, pentru care a fost alocat un buget de investiții de peste 36 de...
Lansarea berii 1923 Un Mit in Auchan Crangasi 5
Noua bere a FC Rapid, disponibilă în premieră în rețeaua Auchan
După lansarea fan shop-ului FC Rapid, a berii Giuleșteana și a vinului oficial al FC Rapid, Povestea Alb-Vișinie, Auchan România continuă...
angajati loc de munca
Deloitte: Asistăm la o estompare accelerată a granițelor tradiționale dintre funcții, industrii și forme de muncă 
Angajatorii din România (66%) consideră că ajustarea structurii organizației pentru a echilibra agilitatea și flexibilitatea necesare...
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché
Retailerul belgian Colruyt Group intenționează să vândă 81 de magazine din Franța către Groupement Les Mousquetaires, proprietarul...
consum bere la meciuri de fotbal studiu Reveal Marketing Research
Studiu: Berea, strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor
Berea este strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor - aceasta este concluzia unei cercetări de piață realizate de Reveal Marketing...
Lidl : 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl: 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România
Lidl România anunță că, începând cu 19 iunie, clienții vor găsi în Piața Lidl doar roșii provenite exclusiv de la producători...