Danone Romania inaugureaza o noua nisa | Progresiv
Danone Romania a lansat saptamana trecuta, in premiera pe piata locala, gama DDB (Danone De Baut), pozitionata ca o noua categorie de bauturi „cool”, adresata adolescentilor. Producatorul se asteapta sa inregistreze vanzari de peste un milion de produse in primele sase luni.
“Noua categorie de produse se adreseaza unui public pretentios, mereu in cautare de diferentiere, asa cum sunt adolescentii, iar DDB vine in premiera pe piata cu o propunere cool pentru zona de bauturi. Ne asteptam ca DDB sa fie primit foarte bine de public si sa depasim un milion de produse vandute in urmatoarele sase luni,” a declarat Anca Stroe, directorul de marketing al Danone Romania.
Bauturile DDB au la baza iaurt dulce-acrisor, fiind disponibile in trei variante: Lime my cola – cu gust combinat de lamaie verde, rom si cola, Coco Grande – cu un gust intens de cocos si ananas, si Red Hot Cherry, cu o aroma proaspata de visine.
Procesul de creatie al produsului a fost unul mai putin conventional: echipei tinere de proiect i s-au alaturat agentia Cohn & Jansen si cinci adolescenti, cu varste intre 15 si 19 ani, pentru a gasi cele mai inspirate forme de comunicare neconventionala pentru bauturile DDB, colaborare care va continua si pentru campaniile viitoare.Dupa o saptamana de comunicare de teasing, pagina de Facebook dedicata a atins aproape 20.000 de fani, potrivit companiei.





