Danone Romania inaugureaza o noua nisa | Progresiv

Danone Romania a lansat saptamana trecuta, in premiera pe piata locala, gama DDB (Danone De Baut), pozitionata ca o noua categorie de bauturi „cool”, adresata adolescentilor. Producatorul se asteapta sa inregistreze vanzari de peste un milion de produse in primele sase luni. Danone Romania inaugureaza o noua nisa

“Noua categorie de produse se adreseaza unui public pretentios, mereu in cautare de diferentiere, asa cum sunt adolescentii, iar DDB vine in premiera pe piata cu o propunere cool pentru zona de bauturi. Ne asteptam ca DDB sa fie primit foarte bine de public si sa depasim un milion de produse vandute in urmatoarele sase luni,” a declarat Anca Stroe, directorul de marketing al Danone Romania.
Bauturile DDB au la baza iaurt dulce-acrisor, fiind disponibile in trei variante: Lime my cola – cu gust combinat de lamaie verde, rom si cola, Coco Grande – cu un gust intens de cocos si ananas, si Red Hot Cherry, cu o aroma proaspata de visine.

Procesul de creatie al produsului a fost unul mai putin conventional: echipei tinere de proiect i s-au alaturat agentia Cohn & Jansen si cinci adolescenti, cu varste intre 15 si 19 ani, pentru a gasi cele mai inspirate forme de comunicare neconventionala pentru bauturile DDB, colaborare care va continua si pentru campaniile viitoare.Dupa o saptamana de comunicare de teasing, pagina de Facebook dedicata a atins aproape 20.000 de fani, potrivit companiei.

Carrefour renunță la aproape 1.000 de angajați în Franța
Carrefour vinde nouă magazine în Franța ca parte a înțelegerii de preluare Cora și Match
Carrefour a semnat acorduri de vânzare pentru nouă dintre magazinele sale din Franța, valoarea tranzacțiilor fiind estimată la aproximativ 70 de...
Daniel_Boangiu_CEO_Smart_ID
Smart ID Technology preia divizia Business Solutions de la HTSS
Smart ID Technology, companie românească specializată în soluții de automatizare end-to-end, anunță achiziția diviziei Business Solutions din...
CFA România: Inflația va rămâne ridicată pentru cel puțin încă un an
Alimentele, cu peste 7% mai scumpe decât în vara anului trecut
Prețurile alimentelor continuă să crească, arată datele Institutului Național de Statistică, ajungând în luna iunie a acestui an cu 7,36%...
Ferrero Rocher preia Kellogg, într-o tranzacție de 3,1 miliarde de dolari. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Ferrero Rocher preia Kellogg, într-o tranzacție de 3,1 miliarde de dolari
Grupul italian Ferrero Rocher anunță achiziționarea producătorului american de cereale Kellogg, pentru care va plăti 3,1 miliarde de dolari....
METRO Cash&Carry continuă expansiunea atât în proximitate, cât și pe formatul mare. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
METRO Cash&Carry continuă expansiunea atât în proximitate, cât și pe formatul mare
Retailerul cash&carry METRO intenționează să deschidă în următorii ani încă trei magazine de mari dimensiuni, care vor completa rețeaua...
evolutia economiei blocului comunitar
Moody's: Deficitul fiscal al României, 7,8% din PIB în 2025 dacă măsurile fiscal - bugetare sunt implementate integral 
Agenția internațională de rating Moody's estimează că deficitul fiscal al României putea ajunge la 7,8% din PIB în 2025 și 6,1% din PIB în...