Cora a decis data lansarii oficiale a serviciului Drive: 2 decembrie | Progresiv

Primul serviciu Drive dezvoltat de un hypermarket in Romania, Cora Drive, va avea lansarea oficiala pe 2 decembrie, a anuntat Claudia Mirica - Director Magazin Cora Lujerului – in  cadrul conferintei Trade Round Table organizate de Progresiv pe 23 octombrie la Novotel Bucharest. Cora a decis data lansarii oficiale a serviciului Drive: 2 decembrie

Serviciul Drive va fi lansat initial in magazinul Cora Lujerului din Bucuresti– hypermarketul cu cele mai mari vanzari din retea – dar se urmareste implementarea acestui proiect si in alte hypermarketuri Cora, in 2014. In prezent, acesta este in faza de pre-lansare, putand fi testat de catre orice client al retelei. De altfel, cateva mii de clienti ai retelei au testat deja Cora Drive in locatia din Lujerului si au transmis companiei feedback-ul lor legat de utilitatea acestui serviciu.

Pentru serviciul Cora Drive Lujerului, retailerul a selectat un sortiment de 8.000 de produse, dintre care 1.500 de alimente proaspete.
“Selectia produselor pe site a fost facuta in functie de topul vanzarilor, dar si in functie de axele de diferentiere : produse bio; produse bebe; produse marca proprie Cora. Exista si o categorie creata special pentru Hyperofertele Cora”, a precizat Claudia Mirica. Retailerul ?i-a propus sa creasca in fiecare luna sortimentul disponibil prin Drive cu 400 de articole si sa dezvolte anumite categorii de produse exclusiv Cora Drive.

In prezentarea sa de la TRT, reprezentantul Cora a subliniat faptul ca proiectul se diferentiaza fundamental de serviciile Drive din segmentul retailului de bricolaj si din lanturile de fast food, cu care este confundat deseori. Pentru a sublinia potentialul segmentului pe care Cora il deschide in Romania odata cu aceasta lansare, Claudia Mirica a adus date despre dezvoltarea puternica a pietei de profil in Fran?a, unde re?eaua Cora opereaza 56 de hypermarketuri ce ofera clientilor serviciul Drive.

“In Paris exista un drive la 50.000 locuitori. Cotrar  estimarilor de anul trecut , numarul drive-urilor din Franta a crescut in ultimul an cu 928 de unitati”, a subliniat Claudia Mirica.

Aflati mai multe detalii despre Cora Drive in materialul de follow-up Trade Round Table din editia de noiembrie a revistei Magazinul Progresiv.

Cirese romanesti_Freshful by eMAG
Interesul consumatorilor pentru fructele bio continuă să crească
Freshful, hipermarket 100% online, a înregistrat o creștere semnificativă a interesului pentru fructe și legume certificate ecologic, raportând...
analiza sierra quadrant blocaj financiar intarziere plata facturi
Studiu: 1 din 4 angajați români ia în calcul schimbarea locului de muncă
Lipsa siguranței psihologice și reziliența scăzută sunt factorii care pot sta la baza deciziei angajaților privind schimbarea locului de...
România, țara în care decalajul puterii de cumpărare se adâncește
Raportul calitate-preț, principalul motiv pentru schimbarea mărcii de alimente
Consumatorii își doresc să cumpere alimente care să corespundă cu valorile lor în materie de sănătate, confort și sustenabilitate, dar...
Tranzactie pe piata de curierat: Sameday preia Cargus, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Tranzacție pe piața de curierat: SAMEDAY achiziționează Cargus
SAMEDAY, compania românească de curierat, își continuă strategia de dezvoltare prin semnarea contractului de achiziție a Cargus. Achiziția...
Radu Savopol, 5 to go
Radu Savopol, 5 to go: La început am fost un one man show. Acolo a fost greșeala majoră
Multe din momentele de succes ale unui antreprenor sunt precedate deseori de încercări și nereușite. În cazul lui Radu Savopol, Cofondator al 5...
Danone Terapie digestiva, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă dedicată sănătății digestive. Inițiativa este susținută științific...