Conferinta Promotions Now 2013 - Promo meets equity | Progresiv
Smark organizeaza, in perioada 27 - 28 martie, Promotions Now 2013, un nou eveniment adresat profesionistilor in marketing si comunicare din Romania.
Pentru ca odata cu intensificarea activitatilor promotionale se pune problema impactului acestora asupra capitalului de imagine al brandurilor, la patru ani de la prima conferinta SMARK KnowHow despre promotii, analizam modificarile in comportamentul consumatorilor si schimbarile in conditiile de piata impreuna cu reprezentanti ai brandurilor, ai companiilor de cercetare de piata, ai agentiilor de creatie, media, digital si BTL si specialisti in strategie de marketing si comunicare care au aplicat diferite tactici promotionale in tot acest interval.
Conferinta Promotions Now 2013 este structurata in doua jumatati de zi, fiecare cu câte 3 paneluri. Principalele teme care vor fi dezbatute in cadrul conferintei sunt:
- Evolutia activitatii promotionale a brandurilor in ultimii ani in relatie cu comportamentul de consum si de cumparare a publicului tinta
- Efectele promotiilor asupra atributelor de imagine ale brandurilor
- Influenta evolutiei tehnologice asupra activitatilor promotionale ale brandurilor
- Mecanisme inovatoare de promotii, de la in-store la digital
- Criterii de originalitate in promotii si limita repetabilitatii unor mecanisme deja consacrate
- Studii de caz despre promotii care au functionat sau nu -exemple locale si internationale
Promotions Now 2013 este o conferinta din seria SMARK KnowHow. Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, Zumzi, Piata, Ziare.com, Business24, Money Magazine, Money.ro, Money TV si Radio Guerrilla. Eveniment recomandat de IAA si UAPR si sustinut de Mercury 360, Agrafa, Casa de Traduceri si 360 Revolution. Partener de know-how al Promotions Now este Wave Division, agentie cu o activitate de peste 13 ani si o retea dezvoltata in 72 de orase.





