Coca-Cola volumes rose by 3% in Q1 | Progresiv

Coca-Cola soft drinks producer increased its volume sales by 3% in the first quarter of this year, with each region and product portfolio rising, according to the company's financial report. Coca-Cola volumes rose by 3% in Q1

Coca-Cola's brands have largely supported sales volume growth, with Cola Light and Cola Zero being its largest contributors. The two brands have gone through an ample rebranding process, benefiting from new packaging and flavors, according to Retaildetail.eu.

Group turnover declined by 16%, to 6.2 billion euros, above analysts' forecast. The main reason for this contraction is related to the reorganization of bottling activities.

However, the US producer managed to increase its net profit to almost 1.4 billion euros for the analyzed period. At this year's level, Coca-Cola estimates a 4% growth in business.

Florina Dobre, CEO Bringo
Florina Dobre, managerul pentru care flexibilitatea și învățarea sunt esențiale
După o experiență de aproape două decenii în telecom, Florina Dobre a intrat într-o industrie nouă, iar patru ani mai târziu a ajuns să...
Mia Karimzadeh, Vicepreședinte Prodal ’94
Prodal ’94, în căutarea mixului perfect pentru creștere
După trei ani consecutivi de creștere, 2024 a adus provocări multiple pentru Prodal ’94. Compania a trebuit să găsească o strategie...
Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...