Coca-Cola HBC Romania: 600.000 de euro in proiecte de CSR in 2011 | Progresiv

Coca-Cola HBC Romania anunta lansarea primului Raport de Sustenabilitate, acesta fiind totodata si primul raport din industria locala de FMCG care respecta cerintele internationale in materie de raportare a Responsabilitatii Sociale Corporative (Global Reporting Initiative). Raportul reuneste rezultatele pentru anul 2011 si urmareste cele sapte directii strategice de CSR ale Coca-Cola HBC Romania: implicarea in comunitate, ambalajele si reciclarea, gestionarea durabila a resurselor de apa, energia si schimbarile climatice, sanatatea consumatorilor, dezvoltarea angajatilor si implicarea furnizorilor. Astfel, reprezentantii companiei estimeaza ca numai anul trecut au fost investiti aproximativ 600.000 de euro in proiectele de CSR. Coca-Cola HBC Romania: 600.000 de euro in proiecte de CSR in 2011

[click pe imagine pentru marire]

Coca-Cola HBC Romania a raportat, prin actiunile ce vizeaza comunitatea, plantarea a 45.000 de copaci, 500 de km de rau curatati, 2.000 de m3 de gunoi strans, 10.000 de voluntari implicati, 500.000 de copii participanti in proiecte, 200.000 de ore de training desfasurate pentru comunitatile locale si 1.200.000 litri de apa si bauturi racoritoare donati. Conform Raportului, compania a economisit, din 2008 pana in prezent, 5.000 de tone de PET prin introducerea unor ambalaje mai usoare, a reciclat in medie 74% din ambalajele din fabricile de imbuteliere si 56,7% din ambalajele puse pe piata si a evitat emiterea a peste 79 de tone de CO2 prin derularea unor programe interne. In anul 2011, apa folosita in operatiunile Coca-Cola HBC Romania a provenit 100% din foraje proprii, in timp ce apa uzata din fabricile de la Timisoara si Vatra Dornei a fost tratata in proportie de 100%.

Printre cele aproximativ 500 de proiecte - programe nationale si locale - desfasurate pana in prezent de Coca-Cola HBC Romania se numara: programul educational Verde 003, Pasaportul Verde, Centrul Educational Dorna Candreni, Padurea Pedagogica Tasuleasa Social, Colectarea deseurilor: Viata dupa Colectare, campania Nu amesteca lucrurile, Ziua de Voluntariat, Salvati Raul Arges, Pasaportul de Voluntar, Ziua Dunarii, proiectele de advocacy Avem o Delta, cum procedam?, Obligativitatea colectarii selective in institutiile publice, Federatia Asociatiilor de Dezvoltare Intercomunitara si altele.

In plus, Coca-Cola HBC Romania a dezvoltat in anul 2011 numeroase programe interne, destinate dezvoltarii angajatilor, unei bune colaborari cu furnizorii si promovarii unui regim de viata echilibrat si sanatos in randul consumatorilor.

„Raportul de Sustenabilitate al Coca-Cola HBC Romania reprezinta incununarea eforturilor sustinute ale companiei noastre de implicare in dezvoltarea comunitatilor in care operam. Suntem mandri de rezultatele actiunilor noastre si, in acelasi timp, mandri sa fim prima companie din industria de FMCG care prezinta un raport de sustenabilitate la standarde internationale, asumandu-ne, din acest moment, raportarea anuala a actiunilor de CSR la cei mai inalti indicatori de performanta”, declara Mugurel Radulescu, Public Affairs and Communications Manager, Coca-Cola HBC Romania and Republic of Moldova.

Coca-Cola HBC Romania, membra a Grupului Coca-Cola Hellenic, este cea mai mare companie din industria bauturilor non-alcoolice din Romania si imbuteliator francizat al Companiei Coca-Cola. Compania are sediul social in Bucuresti si detine trei fabrici de imbuteliere pe teritoriul tarii, localizate in Ploiesti, Timisoara si Vatra Dornei.

Alimentele continuă să se scumpească. Prețuri cu peste 2% mai mari după primele trei luni ale anului
2025 a început cu un nou val de scumpiri
Prima lună a acestui an a venit la pachet cu o creștere medie a prețurilor de 5%, mare parte din alimentele incluse în analiza Institutului...
Nestle anunt performanta financiara 2024, foto Silvia Sticlea detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Nestlé România, „creștere sănătoasă” în 2024
Nestlé România a continuat trendul de creștere și a încheiat anul 2024 cu o creștere organică de 4,5% la nivelul cifrei de afaceri, peste...
Exonia investește 1,7 mil. euro într-o nouă fabrică de hârtie cerată, prima de acest fel din estul Europei. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Exonia investește 1,7 mil. euro într-o fabrică de hârtie cerată
Grupul Exonia, unul dintre principalii jucători din industria ambalajelor din România, a investit aproximativ 1,75 milioane de euro într-o...
Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Hărman, județul Brașov. Noul magazin Lidl din comuna Hărman,...