CITY, un nou "jucator" in segmentul comertului de proximitate | Progresiv
Profi inaugureaza astazi la Cluj-Napoca primele magazine urbane de format mic, CITY. Spre deosebire de magazinele PROFI standard, cele din categoria CITY vor avea o sortimentatie mai restransa dar bine adaptata nevoilor cumparatorilor din proximitate. Totodata, in concordanta cu suprafata salii de vanzari, numarul de angajati dintr-un asemenea magazin va fi mai mic, de aproximativ 12 persoane adesea inrudite, ceea ce va da un plus de spirit de familie. De altfel, pe langa miza din segmentul proximitatii, unul dintre cele mai dinamice, CITY vine in intampinarea acelor persoane care isi doresc sa administreze propriul magazin si sa se bucure si de forta unei retele mari de retail modern.
“Comerciantii care vor sa-si conduca propria afacere, dar nu dispun de banii si de toate cunostintele necesare pentru a face bine acest lucru vor fi sprijiniti de PROFI,” a declarat Pawel Musial, Directorul general PROFI Rom Food. “Este genul de aranjament din care au de castigat, in egala masura, comerciantii respectivi, PROFI si clientii nostri”, a mai adaugat acesta.
Noul concept aduce modificari si la nivel de layout si design. Spre exemplu, culoarea dominanta a semnalisticii lor exterioare nu va ma fi rosul, ci verdele, pentru a scoate in evidenta accentul pe care aceste magazine il pun pe produsele proaspete. Imaginea PROFI CITY este completata de un ceas menit sa sugereze timpul economisit de cei care cumpara din aceste magazine.
Cinci magazine cu suprafete cuprinse intre 180 si 316 m.p. pe care PROFI le-a preluat de curand de la Alimrom se vor numi de acum inainte PROFI CITY. Doua dintre ele sunt amplasate pe Bd. Nicolae Titulescu la numerele 18 si 163, al treilea se afla pe str. 21 Decembrie 1989 nr. 133, al patrulea se gaseste in Str. Viilor nr. 40, iar al cincilea se afla pe Str. Clabucet nr.5.
Prin aceste inaugurari, lantul de retail PROFI ajunge sa detina 162 de magazine aflate in 88 de localitati din 36 judete, devenind astfel cel de al doilea cel mai mare jucator de pe piata retailului modern din Romania din punct de vedere al marimii retelei. Pentru 2013, retailerul vizeaza inaugurarea a 45 de magazine, atat in format standard, dar si pe formatele mici, precum City, destinat zonelor urbane, sau Loco, pentru mediul rural.