Cifra de afaceri din comertul cu alimente si bauturi a crescut cu 3,2% la 9 luni | Progresiv

Volumul cifrei de afaceri pentru comertul cu produse alimentare, bauturi si tutun, ajustat in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, a crescut cu 3,2% in primele noua luni ale acestui an comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Cifra de afaceri din comertul cu alimente si bauturi a crescut cu 3,2% la 9 luni

Vanzarile de produse nealimentare au crescut cu 2,8% in perioada ianuarie-septembrie 2012. Per ansamblu, comertul a crescut cu 4,3% in aceeasi perioada, potrivit datelor Institutului National de Statistica.

In luna septembrie, comertul cu produse alimentare, bauturi si tutun, ajustat in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, a scazut usor, cu 0,1% fata de luna precedenta, dar a crescut cu 5,9% fata de luna septembrie a anului trecut.

August magazin Burebista nr 2
August vrea cele 87 de magazine Profi la care Mega Image trebuie să renunțe
Retailerul August, business deținut de foștii proprietari ai rețelei Pronto Express, a intrat în cursa pentru cele 87 de magazine Profi la care...
ținte reciclare 2025 pentru România potrivit reglementărilor UE
Obiectivele de reciclare a deșeurilor de ambalaje, crescute din 2025
1 ianuarie 2025 este data de la care ținta de valorificare globală a deșeurilor de ambalaje va crește de la 65% la 70%, iar cea de reciclare de...
Logo magazin Lidl, fatada de sticla a unei locatii Lidl Romania, discounter activ pe piata din Romania
Lidl România organizează o nouă colectă de alimente 
Lidl România, în parteneriat cu Rețeaua Băncilor pentru Alimente din România, organizează cea de-a unsprezecea colectă de alimente, în...
analiza sierra quadrant blocaj financiar intarziere plata facturi
NextUp: 2024, un an al haosului fiscal care descurajează investițiile IMM-urilor
Anul 2024 a fost marcat de o instalabilitate legislativă profundă, cu schimbări fiscale dese, ceea ce a generat o stare de incertitudine majoră...
evolutia economiei blocului comunitar
CFA România: Indicatorul de Încredere Macroeconomică a scăzut la niveluri atinse doar în pandemie
Indicatorul de Încredere Macroeconomică al Asociației CFA România a scăzut în luna noiembrie, cu 13,5 puncte până la valoarea de 31,4 puncte...
angajati loc de munca
Un nou job și o mărire salarială, principalele obiective ale angajaților români pentru 2025
Stabilitatea locului de muncă, salariul și beneficiile extrasalariale, precum și echilibrul între viața personală și cea profesională...